آرشیو سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵، شماره ۴۷۳۸
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

امروز دور برگشت لیگ برتر هندبال آغاز می شود

مدعیان به فکر صعود در رده بندی

هفته دهم و نخستین هفته از دور برگشت لیگ برتر هندبال امروز برگزار می شود و دو تیم مدعی رده های+ دوم و سوم جدول در نصف جهان به مصاف هم می روند. تیم فولادی که در نیم فصل لیگ فراز و نشیب زیادی داشت بالاخره با تدبیر مدیرعامل باشگاه و سرمربی اش موفق شد به رده سوم جدول صعود کند و اکنون جدی تر از قبل دنبال تثبیت یا صعود در جایگاه خود است. شاگردان محسن طاهری این هفته میزبان تیم باشگاهی شهرداری کاشان هستند، تیمی که امید داشت در آخرین هفته دور رفت با اتکا به تجربه بازیکن خارجی اش در هلند عنوان صدرنشینی را به دست آورد امروز مصمم تر از قبل می خواهد در جدول صعود کند.

در دومین دیدار این هفته تیم هپکو اراک میزبان مس کرمان است. هپکویی ها با گذر از نیمی از بازی های لیگ همچنان در گرداب مشکلات مالی خود غرق هستند و تکلیف خود را برای حضور در ادامه رقابت ها نمی دانند. امروز برای مس در صورت از دست رفتن روحیه تیم اراکی، می تواند روز خوبی باشد.

تیم نفت و گاز گچساران صدرنشین لیگ این هفته مهمان تیم شهرداری ارومیه است. ارومیه تنها تیمی است که از دو بازیکن خارجی در ترکیب تیمش استفاده می کند، اما نتوانست با وجود این سرمایه گذاری حتی به حضور در رده های میانی جدول امید داشته باشد. امروز دو تیم میانه جدول و پایین جدول بیتا سبزوار و توسعه عمران بافق در سبزوار به مصاف هم می روند. سبزواری ها این امید را دارند که در صورت شکست فولاد در اصفهان و کسب پیروزی با 11 امتیاز شانس ایستادن در رده چهارم جدول را به دست آورند.

در مرودشت تیم نوین قطره میزبان تیم نیروی زمینی تهران و شاگردان ظهرابی است. نیروی زمینی که در میانه جدول جای داشت با چند شکست و کسب برد حریفان در نیم فصل به رده انتهای جدول سقوط کرد. این تیم که با ترکیبی از هندبالیست های جوان و سرباز در لیگ حاضر است تنها تیم پایتخت نشین لیگ برتر هندبال مردان است.