آرشیو دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۴۳
ورزش
۱۸

برانکو: با کمک هواداران به دنبال برد هستیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که تیمش کار دشواری را در مصاف با گسترش فولاد تبریز خواهد داشت، اما برای رسیدن به پیروزی بدون محافظه کاری تلاش خواهد کرد.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری قبل از دیدار با گسترش فولاد تبریز گفت: ما می دانیم که کار سختی داریم، اما در کنار کمک هواداران مان اصرار بر بردن تنها هدفمان است. ما اگر بتوانیم گسترش فولاد را ببریم سه امتیاز ارزشمند دیدار مقابل فولاد برایمان تکمیل می شود.

برانکو درخصوص این که آیا با توجه به غیبت مسلمان راه حل این تیم در بازی با گسترس فولاد اضافه شدن رامین رضاییان به ترکیب است یا نه، گفت: سوال پرسیدن در خصوص رامین خیلی مهم است و اگر این را نمی پرسیدید تعجب می کردم! او هم مثل سایر بازیکنان در رقابت برای حضور در ترکیب است اما می دانید که 20 روز تمرین نداشته و باید وضعیتش را ببینیم. مسلمان بازیکن استاندارد و فیکس ما در همه بازی هاست که برای غیبت او در این بازی راه حلی پیدا خواهیم کرد.

برانکو درباره این که آیا از نقل وانتقالات نیم فصل رضایت داشته یا نه و انتظارات او توسط باشگاه برآورده شد، گفت: ما بازیکنانی را که می خواستیم، جذب کردیم، نفراتی که خوب هم با تیم هماهنگ شدند. طبیعی است انتظارمان این باشد هر روز بهتر و بهتر شوند و هرچه بیشتر هماهنگ تر کار کنند، اما هردو بازیکن جدید ما یعنی سروش رفیعی و سامان نریمان جهان تاکنون خدمت زیادی به تیم ما کرده اند و انتظار ما هم از آنها بیشتر است و تا به حال از آنها راضی هستیم. ما هنوز در لیست مان جای خالی داریم و قصد داریم در ادامه بازیکن جدید نیز به خدمت بگیریم.