آرشیو دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۴۳
ورزش
۱۸

فرکی: سایپا و سیاه جامگان مشابه اند

جدال تیم هایی که بردن را فراموش کرده اند می تواند یک جدال جذاب باشد. سایپا و سیاه جامگان که هر دو، خطر سقوط به لیگ دسته اول را با گوشت و پوست و استخوان خود احساس می کنند امروز در تهران به مصاف هم می روند، به این امید که با پیروزی در این جدال حساس تاحدودی به وضعیت خود در پایین جدول سروسامان بدهند. سایپا با حسین فرکی در 14 بازی قبلی خود فقط یک بازی را برده است و سیاه جامگان نیز که فصل را با فرهاد کاظمی آغاز کرد و حالاهم خداداد عزیزی را روی نیمکت خود می بیند از 12 بازی قبلی خود فقط یک بازی را با پیروزی به پایان رسانده است.

حسین فرکی، سرمربی سایپا قبل از دیدار تیمش با سیاه جامگان گفت:. سه امتیاز این بازی برای هر تیمی می تواند شرایط روحی خوبی را به همراه داشته باشد. ما هم مثل سیاه جامگان تغییراتی را در بازیکنان داشته ایم و شکل تازه ای به خود گرفته ایم. شباهت های ما و سیاه جامگان در نتیجه هفته گذشته نیز وجود دارد و حریف ما نیز در بازی قبلی خود به تساوی رسیده است، بنابراین این شباهت ها می تواند فضای جدیدی را در بازی ایجاد کند.

او افزود: چیزی که می توانم بگویم این است که مساوی اصلابه درد ما نمی خورد و فقط به پیروزی فکر می کنیم. امیدواریم که بتوانیم در ادامه نتایج بهتری کسب کنیم. البته ما در دور رفت در هفته سوم مقابل سیاه جامگان به پیروزی رسیدیم و امیدواریم باز هم مقابل این تیم در هفته هجدهم پیروز شویم.