آرشیو دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۴۳
سینما
۱۲
سینمای جهان

صداپیشگی جولیا رابرتز در اسمورف ها

جولیا رابرتز، دلیل انتخاب کار تازه سینمایی اش را خشنود کردن فرزندانش اعلام کرده است. او در یک همکاری تازه با سینما، به جای یکی از شخصیت های فیلم اسمورف ها صحبت می کند. این بازیگر در اکشن کمدی اسمورف ها: دهکده گمشده، به جای یک اسمورف به نام ویلو صحبت می کند.

ویلو یک زن خردمند است که در ماجراجویی تازه اسمورف ها، به کمک آنها می آید. اسمورف های داستان یک نقشه مرموز پیدا می کنند که در آن یک دهکده گمشده شناسایی شده است. آنها برای پیدا کردن دهکده، راهی سفری هیجان انگیز به جنگل ممنوع می شوند. در طول راه با کاراکتر اسمورف خردمند آشنا می شوند و همراه او با جادوگر بد ماجرا مبارزه می کنند.

شرکت فیلمسازی سونی، تهیه کننده سومین قسمت این اکشن زنده انیمیشنی است و برای تولید آن حدود 70میلیون دلار هزینه کرده است. قسمت تازه به احیای داستان آن پرداخته و تماما انیمیشنی است. بجز رابرتز، بازیگرانی مثل میشل رودریگوئز و اکریل وینتر هم به عنوان صداپیشه با این فیلم همکاری دارند. کارگردانی فیلم را مکی آبستری به عهده داشته و قرار است برای آخرین روز ماه آوریل سال جاری میلادی، به روی پرده سینماهای آمریکای شمالی برود. فیلمنامه با نگاهی به داستان مصور محبوب بلژیکی اسمورف ها اثر پیتو نوشته شده است.