آرشیو دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۴۳
حوادث
۱۹

فریب در سایت های غیراخلاقی

چهار مرد که با راه اندازی سایت های غیراخلاقی مردم را فریب می دادند، هنگام خروج از هتلی بازداشت شدند.

به گزارش فارس، حجت الاسلام والمسلمین حسن مظفری، دادستان زنجان در این باره گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی هنگام بازدید از واحدهای اقامتی یکی از هتل های زنجان به چهارمرد مسافر که در آنجا حضور داشتند، مشکوک شدند.

ماموران هنگام بررسی اموال آنها که در حال تسویه کردن و رفتن از هتل بودند، 52 عدد کارت بانکی به نام افراد مختلف، 31 عدد سیمکارت ایرانسل و همراه اول و یک دستگاه مودم، 11 دستگاه گوشی تلفن همراه، 71 برگ تراکنش بانکی و تعداد زیادی اقلام دیگر کشف کردند.

وی افزود: آنها برای تحقیقات به اداره پلیس منتقل شدند که معلوم شد این افراد منتسب به یک شرکت فعال در زمینه تجارت الکترونیک هستند که با تشکیل یک درگاه واسط پرداختی به صورت غیرقانونی اقدام به ارائه خدمات به سایت های مستهجن و نیز سایت های شرط بندی کرده اند و از طریق ارائه پذیرنده اینترنتی و درگاه واسط برای خرید فیلم مستهجن از سایت های غیراخلاقی و غیرمجاز، دستیابی دیگر افراد جامعه را به محتویات مستهجن این گونه سایت ها فراهم کرده اند. بررسی های قضایی نشان می دهد که درحساب متهمان بیش از 200 میلیون تومان بوده که از فعالیت غیرقانونی به دست آورده اند.