آرشیو یکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۴۷۶۶
فوتبال ایران
۱۱

منصوریان:هیچکس نباید مغرور شود

علیرضا منصوریان، سرمربی استقلال این روزها از یک چیز می ترسد؛ غرور. از نظر او غرور چیزی است که می تواند باعث ناکامی استقلال شود. تیم علیرضا منصوریان جوان است و تیم جوان تحت تاثیر قرار می گیرد. منصوریان به بازیکنان با تجربه اش گفته باید با جوان ها صحبت کنند و شرایط طوری در کنترل باشد که تیم مغرور نشود. استقلال شش بازی گذشته خود را در لیگ برتر با برد پشت سر گذاشته است. آنها السد را هم در پلی آف لیگ قهرمانان بردند و به مرحله گروهی رسیدند. استقلال روز دوم و نهم اسفندماه در دیدارهایی بسیار مهم با الاهلی امارات و التعاون عربستان بازی می کند.

منصوریان در این باره می گوید: «هدف ما در آسیا مشخص است. می خواهیم کیفیت واقعی استقلال را نشان دهیم. البته لیگ قهرمانان مجموعه ای از بهترین تیم های آسیاست و به همین سبب کار بسیار سخت تر خواهد بود. بازی های ما سنگین تر است...»

منصوریان امیدوار است تیمش به خاطر بردهایی که بتازگی داشته، مغرور نشود. او در این باره هم می گوید: «غرور خطرناک است. هیچکس نباید در استقلال مغرور شود. اگر مغرور شویم، بی شک ضربه خواهیم خورد. البته بازیکنان من این مساله را درک کرده اند و می دانند هواداران توقعشان بالارفته است. وقتی شما برنده می شوید، هواداران توقعشان بالامی رود و از شما بردهای بیشتری می خواهند. این همان انگیزه ای است که تیم را به جلو حرکت می دهد. ما باید از غرور دوری کنیم.»

الاهلی، اولین حریف استقلال در آسیا، اصلی ترین رقیب آبی ها قلمداد می شود. این تیم سابقه نایب قهرمانی در آسیا را دارد. الاهلی هشت بازیکن ملی پوش در اختیار دارد. منصوریان هم در این باره می گوید: «در واقع ما با یک تیم ملی بازی داریم. البته استقلال هم بازیکنانی دارد که کیفیت لازم را دارند. ما هم برای خودمان یک تیم ملی به حساب می آییم.»