آرشیو چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۴۷۶۹
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

لیگ برتر والیبال در اوج حساسیت

مدعیان فقط به برد راضی اند

حاشیه های لیگ برتر والیبال امسال به حدی بود که خیلی ها منتظر پایان بی دردسر این بازی ها هستند و دوست دارند، بازی های باقیمانده بدون اتفاق خاصی به پایان برسد اما نگاهی به وضعیت تیم ها این امیدواری را نشان نمی دهد.

مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال امروز با جدال مدعیان تهرانی این رقابت ها برابر تیم های سایپا و شهرداری ارومیه پیگیری می شود. در نخستین مسابقه و از ساعت 15 در خانه والیبال تهران تیم پیکان میزبان شهرداری ارومیه است. پیکان در دور مقدماتی هر دو مسابقه را از شهرداری برده و این بار که تیم ارومیه ای پس از جدال سخت با کاله با استراحت کمتر به تهران آمده، کار به مراتب دشوارتری دارد. در دیگر دیدار، تیم بانک سرمایه صدرنشین دور مقدماتی و حذف کننده تیم شهرداری تبریز در مرحله نخست پلی آف، میزبان نارنجی پوشان سایپاست.

سایپا در سه مسابقه به مصاف صالحین ورامین رفت و بسختی این تیم را از گردونه بازی ها حذف کرد. سرمایه مدافع عنوان قهرمانی در دور مقدماتی و در دیدارهای رفت و برگشت سایپا را 3 بر صفر شکست داد و از نظر آماری بخت بهتری برای راهیابی به بازی پایانی دارد. این در حالی است که تیم سایپا محمدجواد حیدری را به دلیل محرومیت در مسابقه امروز در اختیار ندارد. در دیدارهای این چهار تیم، سرمایه و پیکان فینالیست های فصل قبل همچنان مدعیان اصلی قهرمانی اند که فقط به برد در بازی های امروز راضی می شوند.