آرشیو چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۴۷۶۹
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

بازی های رفت و برگشت لیگ برتر به پایان رسید

لیگ برتر بسکتبال، یک هفته باقیمانده داشت که با برگزاری چهار بازی به پایان رسید و تیم ها در پایان بازی های رفت و برگشت، جایگاه خود را پیدا کردند.

پتروشیمی بندرامام که هفته های بسیار صدرنشین بود، پیشتاز لیگ برتر بسکتبال باقی ماند. نفت آبادان، نایب قهرمان فصل گذشته نیز تمام بازی هایش را در دور برگشت برد تا به عنوان دومین تیم روانه مرحله دوم شود. دانشگاه آزاد و شهرداری اراک، رقابت سختی برای جایگاه سوم رده بندی داشتند که سرانجام تیم تهرانی سوم شد. شیمیدر تهران با کارنامه ای خوب، بازی های مقدماتی را به پایان رساند و بالاتر از شهرداری تبریز در مکان پنجم ایستاد. شهرداری کاشان، نیروی زمینی، شهرداری گرگان و تیم شیراز در مکان های بعدی قرار گرفتند تا وارد بازی های دور دوم شوند. در بازی های باقیمانده از هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال قرار بود، تیم های شهرداری اراک و شیراز به میدان بروند، اما به دلیل حاضر نشدن تیم شیرازی این مسابقه برگزار نشد و طبق اعلام فدراسیون، تیم غایب باخت فنی خورد. تیم شیراز در لیگ برتر امسال بدون برد به کارش پایان داد و در آخرین بازی لیگ برتر به دلیل مشکلات مالی کم آورد.

با پایان مرحله مقدماتی از پنجشنبه این هفته تیم ها در دو گروه مرحله دوم لیگ را آغاز می کنند. براساس قانون این فصل تیم های زوج در یک گروه و تیم های فرد در گروه دیگر مرحله دوم به میدان می روند. به این ترتیب، تیم های پتروشیمی بندرامام، دانشگاه آزاد، شیمیدر تهران، شهرداری کاشان و شهرداری گرگان در یک گروه و تیم های نفت آبادان، شهرداری اراک، شهرداری تبریز، نیروی زمینی و شیراز در گروه دیگر با هم بازی می کنند.