آرشیو چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۴۷۶۹
ورزش
۱۸

صدرنشینی با پنالتی؛ بدون مربی و تماشاگر

سپیدرود رشت در روزی که سرمربی و تماشاگران خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت در ورزشگاه عضدی رشت 2بر یک بر تیم قعر جدولی استقلال اهواز چیره شد و به صدر جدول بازگشت.

سپیدرود در حالی گام به این مسابقه گذاشت که حدود دو سال است در ورزشگاه خانگی خود نباخته است، با این حال افت هفته های اخیر این تیم که با اوج گیری گل گهرسیرجان مقارن شده است اهالی شهرباران را نگران دیدار با تیم استقلال اهواز کرده بود، نگرانی که خیلی هم بیراه نبوده و سپیدرود به زحمت توانست از پس تیم ته جدولی برآید.

سپیدرود به دلیل تخلف هوادارانش با رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از حضور تماشاگران در این دیدار محروم شده بود. علی نظرمحمدی سرمربی این تیم نیز به دلیل اخراج در بازی مقابل آلومینیوم اراک از حضور روی نیمکت تیمش محروم بود.

در این دیدار ابتدا استقلال اهواز با گل دقیقه 10 احمد جبوری از میزبانش پیش افتاد اما در ادامه سهیل حق شناس در دقایق 17 و 52 دو بار از روی نقطه پنالتی برای سپیدرود گلزنی کرد. حق شناس یک ضربه پنالتی دیگر را نیز در دقیقه 57 از دست داد. سپیدرود رشت با کسب سه امتیاز این دیدار 46 امتیازی شد و به صدر بازگشت.