آرشیو دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۲۱۵۸۹
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

* اسکی باز تیم ملی صحرانوردی که به دلایل نامعلوم هم تیمی هایش را در هنگام بازگشت از جام جهانی فنلاند ترک کرده بود، پس از سه هفته به ایران بازگشت. علیرضا مقدید برای شرکت در مسابقات جهانی 2017 به همراه تیم ملی صحرانوردی به لاهیتی فنلاند اعزام شده بود. وی پس از اتمام کار تیم ملی در مسابقات، به همراه دیگر اسکی بازان ایرانی در فرودگاه حاضر شده بود تا به ایران بازگردد ولی ناگهان تصمیم به ترک اردو کرده و از فرودگاه خارج می شود. وی سرانجام پس از کش و قوس های فراوان، روز نهم فروردین به ایران بازگشت.

* تیم ملی روئینگ مردان کشور در رده سنی جوانان و بزرگسالان از روز یک شنبه 6 فروردین ماه در دریاچه زریبار مریوان فعالیت خود را آغاز کردند. پنجمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی روئینگ مردان کشور برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا و جهانی 2017 با حضور 12 قایقران تا روز 27 فروردین ماه در دریاچه زریبار برگزار می شود.

* اولین دوره مسابقه دوی بین المللی تهران با شعار «I Run Iran» جمعه 18 فروردین برگزار می شود. در این رقابت دوندگان زیادی از کشورهای مختلف حضور دارند. این دو در مسافت های 10، 21 و 42 کیلومتر انجام می شود.

* بسکتبالیست های نوجوان ایران که اواخر فروردین در ایران باید میزبان غرب آسیا باشند برای کسب آمادگی راهی اردوی مجارستان شده اند که در دو بازی نخست خود حریفانشان را شکست دادند. ملی پوشان ایران در سومین بازی خود به مصاف تیم TS JAHN MUNCHEN آلمان رفت و 78 بر 62 پیروز شد. ملی پوشان ایران در اولین بازی دبرسن نماینده مجارستان را 81 بر 50 شکست دادند و در دومین مسابقه نیز با نتیجه 76 بر 70 تیم نوجوانان فنلاند به پیروزی رسیدند.

* تازه ترین رده بندی فدراسیون جهانی تیراندازی در ماه مارس سال 2017 اعلام شد که الهه احمدی در تفنگ بادی 10 متر همچنان در رده هفتم است.