آرشیو چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۴۷۹۱
ورزش
۱۸

واکنش استقلال به شایعه جذب رضاییان

رامین را نمی خواهیم!

بعد از قطعی شدن جدایی رامین رضاییان از باشگاه پرسپولیس، شایعه کلیشه ای انتقال او به استقلال در رسانه ها پیچید. بعضی ها معتقد بودند، این شایعه را رامین و مدیر برنامه هایش درست کردند تا بتوانند برانکو را تحت فشار بگذارند، ولی اولین کسی که به این شایعه واکنش نشان داد، خود رضاییان بود. او به رسانه ها گفت: هرگز به استقلال نمی روم. البته حتی این نقل قول هم به نفع رامین شد، چراکه پرسپولیسی ها چنین حرف هایی را دوست دارند.

در هر صورت، استقلالی ها هم روز گذشته به شایعه انتقال رامین به تیمشان واکنش نشان دادند. نصرالله عبداللهی، سرپرست استقلال در این باره می گوید: ما رامین رضاییان را نمی خواهیم و به فکر جذب این بازیکن نیستیم. البته پرسپولیسی ها هم قطعا با انتقال این بازیکن به استقلال موافقت نمی کنند. شایعه حکایت از آن دارد که رضاییان استقلالی است. او گویا از کودکی طرفدار رنگ آبی بوده است. پیش از حضور در پرسپولیس هم شایعات زیادی درباره انتقال این بازیکن به استقلال شنیده می شد. مرحوم پورحیدری، سرپرست سابق استقلال هم به رامین پیشنهاد داد تا به این تیم منتقل شود.

می خواهد لژیونر شود

این درحالی است که رضاییان مجبور است منتظر بماند تا فصل تمام شود و سپس تیم جدیدش را انتخاب کند. روز دوشنبه پرسپولیسی ها به این بازیکن پیشنهاد کردند دو فصل دیگر قراردادش را تمدید کند و سپس به باشگاه دیگری برود. رضائیان تا پایان فصل 97 96 با پرسپولیس قرارداد دارد و اگر بخواهد به تیم جدیدی برود، این انتقال قرضی خواهد بود. او هنوز این پیشنهاد را نپذیرفته و پاسخ نهایی نداده است ولی اگر تمدید نکند، احتمالابا مشکلات تازه ای روبه رو می شود. پرسپولیس با وجود بازی نکردن رامین، دستمزد این بازیکن را پرداخته و حالاتوقع دارد او قراردادش را تمدید کند و سپس به باشگاه دیگری برود. رضائیان هم از باشگاه زمان خواسته است. این بازیکن همچنین به مسئولان باشگاه گفت هدف اولش رفتن به خارج از ایران است، چراکه در ایران برایش سخت است پیراهن تیمی جز پرسپولیس را تن کند. رامین به مسئولان گفت: هدف اولم بازی در خارج از ایران است و اگر این اتفاق نیفتاد، آن وقت به حضور در تیم های لیگ برتری فکر می کنم. گویا رامین در دیداری که با مسئولان باشگاه داشت حتی پرده از یک پیشنهاد عربی اش برداشت و گفت: من از قطر پیشنهاد دارم و می توانم به این لیگ بروم.