آرشیو چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۴۷۹۱
ورزش
۱۸

قبل از 90

• اکبر میثاقیان (سرمربی سیاه جامگان) قبل از بازی با استقلال خوزستان: بازی سختی پیش رو داریم. استقلال خوزستان نماینده ایران در آسیاست و از بازیکنان خوبی بهره می گیرد. با ین حال این دیدار برای ما اهمیت دوچندانی دارد چراکه می خواهیم در لیگ بمانیم. خدا را شکر تا به این جای کار خدا به ما کمک کرده است و شانس زیادی برای باقی ماندن در لیگ برتر داریم. ذهنیت بقا در لیگ برتر در کل مجموعه دیده می شود و این باعث پیشرفت ما خواهد شد.

• سیروس پورموسوی (سرمربی استقلال خوزستان) قبل از بازی با سیاه جامگان: برای ما فرقی نمی کند بازی در لیگ برتر باشد یا لیگ قهرمانان آسیا. در هر دو جبهه برای کسب سه امتیاز تلاش خواهیم کرد. گرچه وضعیت مالی ما هنوز خوب نشده است، اما ما هدف هایمان را که کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و صعود از مرحله گروهی این رقابت ها است، با جدیت دنبال می کنیم.

• مجید جلالی (سرمربی پیکان) قبل از بازی با پرسپولیس: با توجه به تمام حساسیت هایی که از طرف پرسپولیس و ما درباره این بازی وجود دارد فکر می کنم تماشاگرانی که به ورزشگاه می آیند بازی خوبی را خواهند دید. خود من به شخصه به نتیجه این بازی امیدوارانه نگاه می کنم و حس خوبی نسبت به آن دارم چون می دانم بازیکنانم چه توانایی هایی دارند. بازی با پرسپولیس فضایی است که بازیکنانم می توانند خود را اثبات کنند. امیدوارم بازی خوب و موفقی انجام دهیم.