آرشیو یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۴۷۹۴
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

تنیس روی میز آسیا در چین

ایرانی ها کار سختی دارند

رقابت های تنیس روی میز قهرمانی آسیا از امروز در ووشی چین آغاز می شود. در این دوره، تیم ایران با ترکیب افشین نوروزی، امین احمدیان، میعاد لطفی، حمیدرضا طاهرخانی و محمدعلی رویین تن و تیم بانوان نیز با ترکیب ندا شهسواری، مهشید اشتری، صبا صفری، مریم صامت و فاطمه جمالی فر در سه بخش انفرادی، دو نفره و تیمی شرکت می کنند.

در این رقابت ها 131 ورزشکار از 28 کشور در بخش مردان و 124ورزشکار از 26 کشور در بخش بانوان حضور دارند.تیم های مدعی چین، ژاپن، کره جنوبی، کره شمالی و هنگ کنگ با چهره های مطرح خود به این رقابت ها آمده اند.

با توجه به حضور چهره هایی مانند ما لونگ، فان ژن دونگ، ژانگ جیک و ژو ژین در ترکیب چین، این تیم بخت اصلی قهرمانی است.

ملی پوشان تنیس روی میز ایران در دوره قبلی که در تایلند برگزار شد، نتایج نسبتا قابل قبولی گرفتند که انتظار می رود یکی از آن نتایج تکرار شود. تیم مردان ایران در رده هفتم ایستاد و تیم بانوان نیز به رتبه دوازدهمی بسنده کرد. پینگ پنگ بازان مرد ایران در حالی راهی چین شده اند که جمیل لطف الله نسبی، سرمربی تیم ملی در کنار آنها حضور ندارد و قرار است میرالماسی، مدیر تیم های ملی کار هدایت آنها را به عهده داشته باشد. لطف الله نسبی هم اکنون در اردوی تعداد دیگری از ملی پوشان که قرار است در بازی های کشورهای اسلامی و مسابقات قهرمانی جهان شرکت کنند، حضور دارد.