آرشیو یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۴۷۹۴
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

اخبار چند خطی

فرامرز می آبادی، دبیر فدراسیون هندبال که استعفای خود را از فدراسیون هندبال به صورت کتبی به علیرضا رحیمی، رئیس این فدراسیون اعلام کرده بود، گفته: بنا به اوامر رحیمی، همچنان به وظایف خودم ادامه می دهم. امیدوارم وی هرچه زودتر استعفایم را قبول کند.

با حکم محمدرضا داورزنی، معاون وزیر ورزش، مسعود شیخی فرد دبیر مجمع انتخابات فدراسیون تیراندازی شد.

هیات اجرایی فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی میزبانی استانبول در پنجمین دوره این بازی ها در سال 2021 را تائید کرد. چهارمین دوره این بازی ها دهه سوم اردیبهشت در باکوی جمهوری آذربایجان برگزار می شود.

اردوی آماده سازی تیم ملی شنا برای شرکت در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی و مسابقات کشورهای آسیای میانه به صورت متمرکز و غیرمتمرکز آغاز شد.

رقابت های لیگ برتر خارج از سالن تیر و کمان با حضور 16 تیم در رشته های ریکرو و کامپوند زنان و مردان از 14 اردیبهشت آغاز می شود.

داود عابدین زاده، فرنگی کار وزن 85 کیلوگرم ایران و دارنده مدال های طلای آسیا و نقره بازی های آسیایی، به عنوان مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان انتخاب شد.

مرحله یک چهارم نهایی لیگ دسته یک بسکتبال، با چهار مسابقه آغاز شد. تیم های ایستک کردستان و قطران کاوه گرگان مهمانان جنوبی خود را شکست دادند و دو تیم مشهدی به مهرام و پدافند دزفول باختند.

تیم ملی آرژانتین در هفته دوم لیگ جهانی والیبال 2017 بدون ستاره خود، فاکوندو کونته به تهران می آید.