آرشیو یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۴۷۹۴
فوتبال ایران
۱۱

رحمتی دوست دارد مقابل تراکتور بازی کند!

تصمیم منصوریان، مخالفت مهدی

روز گذشته خبری از استقلال منتشر شد که می تواند چند روزی سوژه تاپ فوتبال ایران باشد؛ علیرضا منصوریان تصمیم گرفته مهدی رحمتی را همراه تیم به تبریز نبرد. استقلال تهران روز 31 فروردین در فینال لیگ برای مقام نایب قهرمانی، با تراکتورسازی دیدار می کند. این بازی می تواند علاوه بر زیبا بودن، جنجال هایی هم به همراه داشته باشد. با توجه به مشکلات عدیده مهدی رحمتی و امیر قلعه نویی، احتمال هر اتفاقی در این بازی وجود دارد.

در بازی اخیر استقلال و گسترش فولاد در تبریز، تعدادی از هواداران که لباس قرمز به تن داشتند در ورزشگاه بنیان دیزل حاضر شدند و علیه مهدی رحمتی شعار دادند. در رختکن استقلال، بیشتر مربیان و بازیکنان می گفتند این هواداران گسترشی نبودند و در واقع آمده بودند زمینه را برای بازی با تراکتور مهیا کنند. منصوریان با مشاهده این شرایط و البته توهین دو ساعته به مهدی رحمتی، تصمیم گرفت این دروازه بان را همراه خود به تبریز نبرد.

حالامنابع خبری می گویند مهدی چندان موافق این اتفاق نیست و دوست دارد در این مسابقه تیمش را همراهی کند. منصوریان هنوز با گلر اول تیمش در این باره صحبت نکرده است. رحمتی نشان داده مقابل تراکتورسازی تمرکز لازم را برای بازی ندارد. در دیدار رفت دو تیم او روی دو گل حریف می توانست عملکرد بهتری داشته باشد. سال گذشته هم در بازی برگشت مقابل تراکتور، با قلعه نویی درگیری لفظی شدید پیدا کرد که باعث محرومیت دو جلسه ای اش از همراهی با استقلال شد. البته یک جلسه از این محرومیت تعلیق شد.

با توجه به تصمیم منصوریان و البته علاقه رحمتی به حضور در تبریز و بازی مقابل تراکتورسازی، حالاابهامات زیادی در این زمینه به وجود می آید. کسی نمی تواند مطمئن در این باره حرف بزند و همه منتظر هستند ببینند پس از دیدار با صبا چه اتفاقی رخ خواهد داد. گفته می شود رحمتی دو کارته است و در صورتی که در دیدار صبا کارت زرد سوم را بگیرد، برای سفر به تبریز محروم خواهد بود. شاید رحمتی سه کارته شود و اگر هم خودش بخواهد، به این بازی نرسد.