آرشیو یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۴۷۹۴
فوتبال ایران
۱۱

رویانیان در پاسخ به انتقاد تند علی کریمی

من می خواستم هواپیما بخرم؟!

علی کریمی شماره 8 سابق پرسپولیس با انتشار متنی در تلگرام خود، به انتقاد شدید از محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس پرداخت. جادوگر ابتدا تصویری از چند بازیکن تیم آث میلان در کنار هواپیمایی که کار جابه جایی شان را انجام می دهد، منتشر کرد و در ادامه نوشت: «بله هیچ یک از باشگاه های بزرگ دنیا، هواپیمای اختصاصی که باشگاه خریده باشه، نداره!

بلکه همه این باشگاه ها یک اسپانسر ایر لاین دارن که ضمن تبلیغ این ایر لاین و گرفتن پول زیاد، از هواپیماهای این خط هوایی استفاده می کنن (میلان & امارات) (بارسا & قطر) و تیم های دیگر! اما در کشور ما مدیر که نه، آدم های متوهم که ادعای مدیریت دارن، بدون مطالعه و تحقیق البته برای منافع خودشون دنبال خرید هواپیما بودن، در حالی که توان پرداخت پول بازیکنان تیم را نداشتن یا نمی خواستن بدن، به جای رفع مشکلات تیم، دنبال واردات از چین و مالزی به نام درآمدزایی برای باشگاه، ولی به کام خود و همدستان خود بودند و سرانجام هم، همه دیدند که حاصل به اصطلاح مدیریت این آدم های متوهم، بدهی های سنگین بود که سال ها باید باشگاه و هوادارانش تاوانش را پس بدهند! به امید روزی که این جور افراد رو نبینیم در ایرانمون.»

منظور کریمی، محمد رویانیان مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس بود. او در دوران مدیریت رویانیان، برای قرمزها توپ می زد و دو طرف مشکلات عجیب و غریبی پیدا کردند، به شکلی که رویانیان حتی علیه کریمی مصاحبه بسیار تندی انجام داد. حالامدیرعامل سابق پرسپولیسی ها در واکنش به پست جادوگر به جام جم ورزشی می گوید: «علی کریمی نوشته من می خواستم هواپیما بخرم و چنین ادعایی داشتم؟ اطلاعاتی که او می دهد از بیخ و بن اشتباه است. من هیچوقت قول ندادم برای پرسپولیس هواپیما بخرم. اصلااین حرف را نزدم بلکه ما با هواپیمایی قشم ایر توافق کردیم که پروازهای تیم را برعهده بگیرد و ما هم برایشان تبلیغ کنیم. کاری که خود کریمی هم می گوید درست است. پس اطلاعاتی که او داده صحت ندارد.»