آرشیو یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۴۷۹۴
حوادث
۱۹

سقوط مرگبار زن تنها از پشت بام

همزمان با سقوط مرگبار زن تنها از پشت بام ساختمانی چهار طبقه در غرب تهران، کارآگاهان جنایی تحقیقات برای رازگشایی از سقوط مرموز را آغاز کردند.

به گزارش جام جم، ساعت 5 بامداد جمعه یکی از ماموران کلانتری 133 شهرزیبا با قاضی سجاد منافی آذر، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از مرگ مشکوک زنی جوان در بیمارستان خبر داد.

بازپرس جنایی همراه تیم تحقیق اداره دهم پلیس تهران در بیمارستان پیامبران در غرب تهران حاضر و با تحقیقات اولیه معلوم شد، زن 28 ساله بر اثر سقوط از بلندی مصدوم شده است. وی توسط اهالی مجتمع به بیمارستان انتقال یافت اما تلاش پزشکان بی نتیجه ماند و او تسلیم مرگ شد.

بازپرس جنایی، دستور انتقال جسد زن جوان را به پزشکی قانونی صادر کرد سپس همراه تیم جنایی پلیس آگاهی و بررسی صحنه جرم در محل سقوط این زن حاضر شدند. بررسی های اولیه نشان می دادکه او از پشت بام ساختمانی چهار طبقه در بلوار فردوس غرب به پارکینگ ساختمان افتاده است.

تحقیقات از همسایه ها بیانگر این بود که این زن پیش از این از همسرش جدا شده و در یکی آپارتمان های این مجتمع تنها زندگی می کرده است. روز حادثه نیز یکی از همسایه ها مشاهده کرده که این زن نیمه شب به بالای پشت بام ساختمان رفته و در لبه پشت بام نشسته بود و بعد از آن دیگر او را ندیده تا این که ساعاتی بعد صدای سقوط شنیده است. زمانی که همراه دیگر همسایه ها سراسیمه وارد پارکینگ شده با پیکر غرق در خون زن همسایه روبه رو شده است. با توجه به مشکوک بودن مرگ این زن، دستور تحقیقات درباره علت مرگ او صادر شد. پلیس جنایی در تلاش برای رازگشایی از این ماجراست.