آرشیو پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۴۷۹۷
حوادث
۱۹

شکایت از پدرزن به اتهام آدم ربایی

مردی که متهم است به دلیل اختلافات شخصی داماد خود را ربوده و با همکاری دو نفر دیگر مورد ضرب و شتم قرار داده، برای دومین بار پای میز محاکمه قرار گرفت.

به گزارش جام جم، 14 خرداد 93 پسری جوان درحالی که آثار جراحات ناشی از درگیری روی بدنش وجود داشت، با کمک دو مرد دیگر به یکی از بیمارستان های کرج منتقل شد. او به ماموران گفت: «امروز وقتی از خانه بیرون آمدم ناگهان دو مرد ناشناس با یک دستگاه پراید نزدیک شدند و من را به زور داخل ماشین انداختند و با خود بردند. داشتم تقلا می کردم خودم را نجات بدهم که ناگهان پدرزنم را هم در ماشین دیدم. ما اختلافات مالی و خانوادگی داشتیم و قبلا هم چند بار با هم درگیر شده بودیم. آنها مرا به حاشیه کرج بردند و مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند و همانجا رهایم کردند. به سختی خودم را به حاشیه جاده کشاندم و با کمک دو نفر دیگر به بیمارستان رساندم.»

با ثبت این شکایت، پدرزن شاکی دستگیر شد، اما در بازجویی ها خود را بی گناه دانست و ماجرای آدم ربایی و ضرب و شتم را رد کرد. با این حال کیفرخواست پرونده صادر شد و برای رسیدگی در اختیار شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت. قضات این شعبه رای برائت متهم را صادر کردند، اما شاکی به حکم اعتراض کرد تا پرونده برای رسیدگی مجدد و اخذ اظهارات دو شاهد حادثه دو مردی که شاکی را به بیمارستان رسانده بودند به شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی عبداللهی فرستاده شود. در جلسه محاکمه اما دو شاهد حاضر نشدند تا رئیس دادگاه دستور جلب آنها را صادر کند. رسیدگی به این ماجرا تا زمان بررسی اظهارات شاهدان ادامه خواهد داشت.