آرشیو پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۴۷۹۷
حوادث
۱۹

کشف جسد مرد جوان در بیابان

همزمان با کشف جسد مرد جوان که با دو ضربه چاقو از پای درآمده بود، پلیس جنایی پایتخت تحقیقات برای رازگشایی ازقتل اورا آغاز کرده است.

به گزارش جام جم، ساعت 20 و 40دقیقه سه شنبه پلیس جنایی در تماس با قاضی محسن مدیرروستا، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران، او را درجریان کشف جسدمردی 35 ساله در منطقه بیابانی در اطراف محله نعمت آباد قرار داد. در این مرحله بازپرس جنایی همراه تیم بررسی صحنه جرم در آنجا حاضر شدند. این درحالی بود که تیمی ازکارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران در آنجا حاضر شده و در حال بررسی محل وتحقیقات از اهالی بودند.

بررسی های اولیه نشان می داد مرد جوان با دو ضربه چاقو به پهلویش از پای درآمده است.

همچنین وی مدارکی همراه نداشت که هویت او را نشان دهد. ماموران به انگشت نگاری از او پرداختند و با دستور قضایی جسد وی به پزشکی قانونی منتقل شد. ماموران در ادامه تحقیقات متوجه شدند هیچ کدام از اهالی او را نمی شناسند و حتی جسد وی را مردی رهگذر دیده و موضوع را به پلیس خبر داده است. جست وجوها ادامه داشت تا این که دیروز ماموران از طریق بررسی اثر انگشت مقتول متوجه شدند او پیش از این سابقه کیفری داشته است. همین موضوع باعث فاش شدن هویت وی شد. با مشخص شدن هویت مقتول دستور تحقیقات از خانواده وی صادر شد.