آرشیو دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۱۱
شهرستان ها
۷

واگذاری رایگان 2500 فقره سند مالکیت اراضی به روستاییان گلستان

با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی 2500 فقره اسناد املاک علوی، به صورت رایگان به مردم شرق گلستان در گنبدکاووس واگذار شد.

در این آیین که در روستای آق آباد از توابع بخش مرکزی گنبدکاووس برگزار شد، محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور گفت: واگذاری 2500 فقره اسناد مالکیت که به صورت رایگان در اختیار مردم منطقه قرار می گیرد، در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و برای خدمت به مردم مناطق محروم کشور است.

وی افزود: از این تعداد، بیش از 600 فقره سند مالکیت مربوط به اراضی کشاورزی است.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با تاکید بر تداوم اهدای اسناد مالکیت به صورت رایگان به مردم مناطق محروم کشور گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، اسناد باقیمانده اراضی از این محل در آینده به مردم به صورت رایگان واگذار می شود.

در این آیین، استاندار گلستان نیز با تقدیر از اقدام بنیاد مستصعفان برای واگذاری رایگان اسناد مالکیت اراضی به مردم مناطق محروم شرق گلستان، گفت: این اقدامات ناشی از عنایات ویژه رهبر معظم انقلاب به مردم مناطق محروم کشور است که توسط بنیاد مستضعفان به مورد اجرا گذاشته می شود.

حسن صادقلو گفت: اجرای 31 طرح مختلف در استان گلستان به بنیاد مستضعفان پیشنهاد شده است که عملیات اجرایی نیمی از ین طرح ها توسط این بنیاد آغاز شده است.

وی خاطر نشان کرد: اجرای مابقی این طرح ها نیز جزو تعهدات بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است و در آینده عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

در این مراسم فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس، نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و نیز امام جمعه این شهرستان در سخنانی با تشریح وضعیت شهرستان گنبدکاووس، کمک به اجرای مرکز جامع درمان سرطان در گنبدکاووس با توجه به شیوع بالای این بیماری در شهرستان، احداث مدرسه شبانه روزی در بخش مرکزی گنبدکاووس و نیز توسعه و گسترش راه های روستایی با توجه به گستردگی جغرافیایی این شهرستان را از رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور درخواست کردند.

در این مراسم، 14 فقره اسناد مالکیت اراضی بنیاد علوی به صورت نمادین به روستاییان حاضر در مراسم، توسط محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور و سایر مسئولان حاضر، اهدا شد.