آرشیو دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۱۱
شهرستان ها
۷

11 نامزد شوراها درسیستان و بلوچستان به دادسرا رفتند

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: 11 نامزد پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سیستان و بلوچستان به دلیل تبلیغات زودهنگام به دادسرا احضار شدند.

حجت الاسلام علی موحدی راد افزود: 6 نامزد شرکت در انتخابات شورای شهر در زاهدان، 2 نامزد در خاش و سه نامزد در زابل بعضی از عکس ها و پوسترهای تبلیغاتی خود را در فضای مجازی منتشر کردند که به دلیل این تخلف به دادسرا احضار شده اند.

وی اضافه کرد: فرصت تبلیغات نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 21 اردیبهشت ماه آغاز و تا ساعت 8 صبح روز 28 این ماه اتمام می رسد.

وی افزود: علاوه بر تشکیل پرونده به این افراد اعلام کردیم که عکس ها و پوسترهای خود را از فضای مجازی بردارند و از ادامه تخلف آنان جلوگیری شده است.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان اظهار داشت: تاکنون هیچ موردی از تخلف تبلیغاتی در ستادهای نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سیستان و بلوچستان مشاهده نشده است. تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از اول اردیبهشت ماه آغاز شده است.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان 29 اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار می شود.

وی افزود: در مجموع صلاحیت 330 نفر از داوطلبان نامزدی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای سیستان و بلوچستان در هیئت های اجرایی و نظارت رد شده است.