آرشیو دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۱۱
شهرستان ها
۷

باغ بانوان درچه افتتاح شد

باغ بانوان شهر درچه با حضور استاندار، مسئولان استان، خانواده شهدا و بانوان شهر درچه به بهره برداری رسید.

درچه - خبرنگار کیهان:رسول زرگرپور استاندار اصفهان در این مراسم گفت: 31 باغ بانوان در استان اصفهان وجود دارد که باغ بانوان درچه بیست و هفتمین باغ بانوانی است که مورد بهره برداری قرار می گیرد.

سید محمدجواد ابطحی، نماینده شهرستان خمینی شهر نیز در این مراسم گفت: شهر درچه قابلیت تبدیل شدن به شهرستان را دارد و معتقدم به خاطر اینکه مشکلات شهر کمتر شود باید این شهر ارتقاء داده شود و امیدواریم با پیگیری های استاندار این امر تحقق یابد.

در آیین افتتاح باغ بانوان شهر درچه رئیس شورای این شهر با اشاره به محرومیت ها و بی مهری ها به این شهر گفت: شهری با جمعیت حدود 50 هزار نفر فقط یک مرکز درمانی با یک پزشک و یک اورژانس اداره می شود.

اکبر جزینی گفت: مردم شهر درچه نیاز به بخش دیالیز و دستگاه دیالیز دارند و امیدواریم اورژانس درچه در شهر مستقر شود.

وی با اعلام این مطلب که زمین و امکانات شهر درچه استعداد ایجاد یک بیمارستان را دارد پیشنهاد تاسیس و راه اندازی بیمارستان غرب اصفهان در این منطقه را مطرح و از بنیاد مسکن برای ثبت اسناد زمین های شهر و آب و فاضلاب تشکر کرد.

جزینی از دیگر مشکلات شهر درچه را عدم وجود کمربند شهر و مطالبه جوانان برای تاسیس استخر بر شمرد و گفت: امیدواریم با حمایت های استانداری اصفهان به مطالبات مردم توجه جدی شود.