آرشیو دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۱۱
فوتبال ایران
۱۱

فاش شدن دریافتی پرسپولیسی ها

بازیکنان پرسپولیس مدام می نالند که پول ندارند و به همین دلیل اعتصاب کرده اند. شاید در نگاه اول حق با آنها باشد. در هر صورت بازیکنان قرارداد حرفه ای بسته اند و باشگاه باید به تعهداتی که داده پایبند باشد، اما وقتی کار به جاهای باریک کشیده شد سرپرست پرسپولیسی ها نتوانست جلوی خودش را بگیرد و از این حرف زد که باشگاه تا این جای کار 70 درصد قرارداد این فصل را به بازیکنانش پرداخت کرده است. این پرداختی ها به صورت نقد بوده و جالب این که بازیکنان پرسپولیس ادعا کرده اند، 60درصد قراردادشان را از باشگاه طلبکارند و حق دارند دنبال حقوق زن و بچه خود باشند.

دیروز وقتی با پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه تماس گرفتیم، چنین واکنش نشان داد: پرداختی ها به بازیکنان کاملا مشخص بوده و همان طور که طاهری اعلام کرد، تا 70 درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده است.

این که حالا بعضی بازیکنان نظر دیگری دارند، به خاطر آپشن های موجود در قرارداد آنهاست. به طور مثال در قرارداد فلان بازیکن آمده که در صورت قهرمانی تیم 10 درصد قراردادش را پاداش خواهد گرفت. در این صورت است که آن بازیکن با کسر این 10 درصد مدعی می شود، 60 درصد طلبکار است. در واقع پرداختی های باشگاه به بازیکنان همان 70درصد است که البته شامل آپشن ها نمی شود.

خمارلو درباره این که چرا باشگاه پرسپولیس لیست پرداختی های بازیکنانش را منتشر نمی کند، می گوید: قرارداد بازیکنان پرسپولیس در سازمان لیگ موجود است و هر که می خواهد بداند بازیکنان چقدر دریافتی داشته اند، همان 70درصد را از مبلغ قراردادهای موجود در سازمان لیگ کم کنند. البته در این باره هیات مدیره تصمیم گیرنده خواهد بود و چنانچه تشخیص داده شود، پرداختی بازیکنان را رسانه ای خواهیم کرد.

باشگاه به بازیکنان بلیت نداد

بازیکنان پرسپولیس برای بازی با ذوب آهن بلیت ورزشگاه را دریافت نکردند. به دلیل سه روز تمرین نکردن بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در اعتراض به مشکلات مالی این باشگاه، اختلاف و تنش بسیار زیادی بین بازیکنان و مسئولان باشگاه رخ داده است. طبق عادت بازیکنان پرسپولیس برای هر بازی از سوی باشگاه بلیت های ورود به استادیوم را دریافت می کردند تا همراهانشان به استادیوم بیایند که در بازی با ذوب آهن این اتفاق رخ نداد و به هیچ یک از بازیکنان پرسپولیس بلیت بازی داده نشد تا مسئولان باشگاه نشان دهند اصلا رابطه خوبی با بازیکنانشان در هفته های اخیر ندارند.