آرشیو دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۱۱
فوتبال ایران
۱۱

شایعات عجیب و غریب درباره منتظری

نمی گذارند او استقلالی شود!

پژمان منتظری علاقه زیادی دارد به استقلال بازگردد. او سال گذشته با منصوریان هم مذاکراتی داشت. سرمربی استقلال شخصا با پژمان تماس گرفت و گفت دوست دارد او به استقلال بیاید. منتظری هم گفت خودش علاقه دارد این اتفاق بیفتد، ولی بعید است باشگاه الاهلی با جدایی اش موافقت کند. در نهایت او در قطر ماند و نتوانست به استقلال بازگردد. منتظری کمی بعد در دو گفت وگوی مجزا اعلام کرد استقلال خانه اوست و قطعا هر زمانی قراردادش در قطر تمام شود، به خانه اش برمی گردد و نیازی هم به دعوتنامه ندارد. ولی ظاهرا این بازیکن کاملا در اشتباه بود، چراکه این روزها اگر سراغ هر استقلالی بروید و در این باره از او بپرسید، می گوید: او اگر هم بخواهد نمی تواند برگردد!

ولی ماجرا چیست؟ آیا واقعا پژمان نمی تواند برگردد؟ پاسخ این سوال مثبت است و دلیل روشنی دارد. پژمان با منصوریان مشکلی ندارد ولی مشکلاتی عدیده با یکی از بازیکنان تیم دارد که در سال های اخیر می گویند قدرتش بیشتر از یک بازیکن است. منتظری با بازیکن فوق بر سر بازوبند کاپیتانی به مشکل خورد. در فصلی که قلعه نویی همه نامی ها را دور هم جمع کرده بود، آن بازیکن ادعا داشت باید بازوبند را ببندد. او حتی با مدیران باشگاه هم در این باره حرف زده بود، ولی پژمان منتظری تمام برنامه هایش را به هم ریخت. در ماجرای کاپیتانی، پژمان از مجتبی جباری حمایت کرد تا بازیکن فوق به هدفش نرسد. از آن روز گفته می شد آنها مشکلات عدیده ای دارند و بهتر است دیگر با هم کار نکنند. حالا درست در روزهایی که شایعه بازگشت منتظری به استقلال شنیده می شود، بعضی ها از داخل تیم می گویند امکان بازگشت او وجود ندارد، چراکه پژمان و بعضی ها با هم نمی سازند!

خبرهای رسیده همچنین حکایت از آن دارد که منصوریان هم بی خیال بازگرداندن پژمان منتظری شده است. در هر صورت حضور او با توجه به جایگاه ثابتش در تیم ملی می تواند به استقلال کمک زیادی کند. اگر پژمان به این تیم ملحق شود، تعدادی ملی پوش های استقلال هم در جام جهانی بیشتر خواهد شد، ولی تا این لحظه منصوریان نمی خواهد یا نگذاشته اند فکری درباره بازگشت منتظری کند.