آرشیو دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۱۱
حوادث
۱۹

پسر شیشه ای پدرش را کشت

پسر شیشه ای که به اتهام قتل پدرش تحت تعقیب پلیس بود به خاطر عذاب وجدان، خود را تسلیم ماموران کرد.

به گزارش جام جم، ساعت 9 و 15 دقیقه چهارم اردیبهشت امسال یکی از مسئولان بیمارستانی در شرق تهران با کلانتری 136 فرجام تماس گرفت و از مرگ مشکوک مردی 56 ساله به نام علیرضا خبر داد. ماموران با حضور در بیمارستان و تحقیقات اولیه متوجه شدند این مرد در حالی که بر اثر ضربه های چاقو پسرش زخمی شده بوده از سوی اعضای خانواده اش به بیمارستان انتقال یافته، اما به رغم تلاش پزشکان فوت کرده است.

با گزارش این جنایت، به قاضی مرادی، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران و با هماهنگی قضایی، پسر شیشه ای تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی در شعبه دوم دادسرای جنایی تهران، تحقیقات از همسر مقتول آغاز شد. او در جریان تحقیقات گفت: طبقه همکف خانه خواب بودم که سر و صدایی از طبقه اول شنیدم. زمانی که به آنجا رفتم، دیدم پسر 23 ساله ام رضا که شیشه مصرف می کرد و معتاد بود، خانه نیست و شوهرم روی پتوی خونی افتاده است. او را به بیمارستان بردیم که فوت شد.

با گذشت شش روز ازاین جنایت، ساعت 7 صبح دیروز متهم با حضوردر اداره دهم پلیس آگاهی تهران خود را تسلیم کرد.

متهم به قتل به افسر تحقیق گفت: دو سال است که شیشه مصرف می کنم. روز جنایت در حال مصرف شیشه بودم که ناخواسته پدرم سر رسید. با دیدن اوضاع، از من خواست اعتیادم را ترک کنم و شروع به نصیحت کرد. توجهی نکردم و به استعمال شیشه ادامه دادم. وی افزود: با هم درگیر شدیم. او چاقو برداشت تهدیدم کند که آن را گرفته و با زدن ضربه هایی او را کشتم و سرانجام دچار عذاب وجدان شده و خود را تسلیم کردم.