آرشیو دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۱۱
حوادث
۱۹

سناریوی قتل مرد آشنا به دست دوست

مردی که در جریان انتقام گیری دوستش را با طناب خفه کرده بود، بازداشت شد.

به گزارش جام جم، شامگاه 21فروردین امسال ماموران کلانتری 170 کهریزک جسد مردی دست و پا بسته را که میان پتویی آبی رنگی، داخل خودروی پژو 206 رها شده بود در کمربندی اسلامشهر واوان یافتند.

ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران در جریان تحقیقات و با استعلام از پلیس راهور توانستند هویت مالک خودرو را که مردی 46 ساله به نام قاسم بود، شناسایی کنند. با شناسایی خانواده او در منطقه فرمانیه، آنها برای تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران احضار شدند. به گفته خانواده اش، او برای انجام کاری صبح خانه را ترک کرده و دیگر بازنگشته است.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات اطلاع پیدا کردند مقتول به کار خرید و فروش عتیقه با دوستش به نام مهدی مشغول بوده است. او در منطقه قوچ حصار شناسایی و بازداشت شدو به قتل اعتراف کرد و به افسر تحقیق گفت: هنگام معاملات عتیقه، من به واسطه ورزشکار بودن و داشتن بدن قوی و تنومند به عنوان بادیگارد همراه مقتول بودم. او در جریان یکی از معامله ها پول کلانی نصیبش شد، اما سهم مرا نداد. این درحالی بود که چند روز بعد سراغم آمد و 40 میلیون تومان دستی از من گرفت؛ همین باعث ناراحتی ام شد. به بهانه معامله جدید او را به خانه یکی از بستگانم کشاندم و با طناب خفه اش کردم و جسدش را حوالی جاده کمربندی اسلامشهر واوان رها کردم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با توجه به اعتراف متهم به قتل عمدی دوستش، او روانه بازداشتگاه پلیس شد.