آرشیو پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۲۰
اقتصادی
۴

قائم مقام بانک صادرات: بانک ها به دلیل تشدید رکود اوضاع خوبی در سال 95 نداشتند

قائم مقام بانک صادرات گفت: بانک ها در سال 95 بدلیل رکود از وضعیت خوبی برخوردار نبودند.

حمیدرضا تهرانفر، در گفت وگو با «نسیم آنلاین» هرگونه جابجایی و کناره گیری «سیاوش زراعتی»، مدیرعامل فعلی این بانک را رد کرده و اعلام داشت که این خبر به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی، درباره زمان بازگشایی نماد بانک صادرات در تالار شیشه ای هم گفت که این بانک برای بازگشایی نماد خود در بورس، هیچ مشکلی ندارد و افزود که در حال حاضر اطلاعات کافی در اختیار سازمان بورس قرار گرفته و بورس، یک ابهامی داشت که با رفع این ابهام هم نماد بانک صادرات بزودی باز می شود.

این عضو هیئت مدیره بانک صادرات با بیان اینکه زیان دهی، صرفا به این بانک محدود نمی شود، تصریح کرد که بانک ها در سال 95 از وضعیت خوبی برخودار نبودند که دلیل آن بیشتر به رکود ربط داشته است.

طبق اعلام وی، هنگامی که رکود در کشور باشد، ترجمان آن در بانک ها هم مشاهده می شود و اذعان داشت که این رکودی که از سال های قبل بوده روی عملیات بانکها تاثیر داشته است.

قائم مقام بانک صادرات افزود: این بانک با هدف کاهش بنگاهداری در سال قبل حتی یک ریال هم در این زمینه سرمایه گذاری نکرده و بخشی از بنگاه های خود را هم فروخته است، اگر چه بانک صادرات از گذشته هم چندان بنگاه دار نبوده است.

او خبر داد که با طی مراحل مقدماتی کار، عضو جدید هیئت مدیره هم به زودی معرفی خواهد شد و جمع هیئت مدیره هم تکمیل می شود.