آرشیو شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۲۱
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

اخبار چند خطی

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری، حکم دبیر این فدراسیون را به نام حمید عطاءاللهی زد.

در حاشیه اردوی هانوفر آلمان، تورنمنت بین المللی برگزار شد و فاطمه کرم زاده، آرمینا صادقیان و مریم شفیعی پور در تفنگ سه وضعیت بانوان مدال برنز را به گردن آویختند.

نخستین اردوی تیم ملی هندبال برای مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی 2019 آلمان دانمارک از 27 اردیبهشت در دو گروه و در مشکین شهر برگزار می شود. علی حبیبی، مربی تیم ملی 51 بازیکن را به این اردو دعوت کرد.

سیدسعید افتخاری، به عنوان سرپرست کاروان ورزشی ایران در چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی جایگزین شهنازی شد. شهنازی، دبیرکل کمیته ملی المپیک، دلیل انصراف خود را بیماری اعلام کرده است.

در نخستین روز از مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی آسیا، تیم ایران توانست برای نخستین بار در ماده تیم رلی صاحب مدال برنز شود.

در نخستین روز از پیکارهای بین المللی جودوی ازبکستان سهیل جمال آبادی به یک مدال طلا رسید.

مراسم قرعه کشی رقابت های والیبال بیست و نهمین یونیورسیاد دانشجویان جهان برگزار شد که تیم ایران با آرژانتین، سوئیس، کانادا، امارات و قبرس همگروه شد.

محمدرضا براری، وزنه بردار طلایی ایران در قهرمانی آسیا پیش از حضور در بازی های کشورهای اسلامی درباره پاداش های تعیین شده برای مدال آوران این دوره از بازی ها گفت: پاداش های تعیین شده خیلی کم هستند. 20سکه خیلی کم است. حداقل یک مقدار از بودجه میلیاردی که به تیم های باشگاهی فوتبال می دهند، کم کنند و به مدال آوران پاداش بیشتری بدهند.