آرشیو سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۲۴
جامعه
۱۷

حق با شماست

پرتاب ساک مسافران

قاسمی از تهران: به علت پرتاب کردن ساک های مسافران در فرودگاه و آسیب دیدن وسایل، متاسفانه مسافران متضرر می شوند و کسی پاسخگو و مسئول این نابسامانی نیست.

تاکسیمتر نمی خواهیم

حمیدی از مشهد: تاکسی های شهر مشهد که مجهز به سیستم تاکسیمتر هستند متاسفانه کرایه های بالایی از مردم دریافت می کنند و این امر باعث شده است اکثر مسافران از خودرو یا مسافرکش های شخصی استفاده کنند.

جمع آوری زباله در نیمه های شب

حسینی از تهران: شهرداری منطقه19 خانی آبادنو ساعت یک بامداد اقدام به جمع آوری زباله با سروصدای زیاد می کند و جالب تر این که به علت عجله زیاد مقداری از این زباله ها در کوچه ها باقی می ماند.

پاسخ به یک پیام

در پی درج پیامی در 2 اردیبهشت 1395 با عنوان «مطالعه در مترو» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین الملل متروی تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: بر اساس برنامه های مصوب شرکت بهره برداری مترو درخصوص هویت بخشی ایستگاهی، ایستگاه هایی که به نام مشاهیر نامگذاری شده اند، هر ماه چند ایستگاه از جمله سعدی، فردوسی، خیام و... در قالب بنرهای سکو و با محتوای معرفی مشاهیر آن ایستگاه تهیه، طراحی و نصب می شوند.

پاسخ به یک پیام

بنا به درخواست شهروند محترم در روزنامه جام جم مورخ 13 اردیبهشت 96 مبنی بر وجود جوی های کثیف در خیابان میرداماد، به استحضار می رساند که با هماهنگی های به عمل آمده، جوی های خیابان میرداماد پاکسازی شد.