آرشیو چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۶۴۹۷
اقتصادی
۶

کلید 1175 واحد <مسکن مهر> در پردیس واگذار شد

یکهزارو 175 واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس افتتاح و به متقاضیان تحویل داده شد.

با حضور اصغری مهرآبادی، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر، 885 واحد در فاز 11 و 290 واحد در فاز 8 تحویل متقاضیان مسکن مهر پردیس شد.

افتتاح واحدهای مسکن مهر پردیس به خاطر مشکلات زیادی که برای تامین زیربناها بخصوص آب دارند اهمیت زیادی دارد. در دولت قبل واحدهای زیادی در پردیس بدون تامین زیربناها افتتاح شد که برای تحویل گیرندگان غیرقابل سکونت بود. دولت یازدهم علاوه بر تامین زیربناهای این واحدها تلاش کرد تا واحدهای باقیمانده را با امکانات کامل تحویل دهد.

واحدهای فاز 8 دارای 106 متر خالص و 130 متر همراه با مشاعات را شامل می شود و با هزینه ای بالغ بر 21 میلیارد و 200 میلیون تومان و محوطه سازی با هزینه حدود 2 میلیارد تومان اجرایی شده که جمع اعتبار هزینه شده برای کل این واحدها 1175 واحد افتتاحی امروز 130 میلیارد تومان بوده است.همچنین قرار شده در قالب طرح های محله محور توسط 3 یا 4 پیمانکار واحدهای آموزشی، تفریحی و فرهنگی این فازها مهیا شود. شرکت عمران شهر جدید پردیس نیز مکلف شد تا میلاد امام حسن(ع) سه هزار واحد دیگر را تحویل دهد.هفته گذشته نیز بر اساس قول رئیس جمهوری مبنی بر اتمام واحدهای بلامعارض مسکن مهر تا پایان دولت یازدهم 1120 واحد در شهر جدید پرند افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.