آرشیو شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۲۷
ورزش
۹

یووه امشب قهرمان می شود؟

امشب شاید یوونتوس بدون بازی، قهرمان این فصل لیگ سری A ایتالیا شود. امشب کیه وو رده چهاردهمی و 43 امتیازی در زمین خود مارک آنتونیو بنته گودی شهر ورونا میزبان رم 81 امتیازی و رده دومی است و اگر این بازی با برد کیه وو به پایان برسد، یوونتوس همین امشب قهرمان لیگ سری A ایتالیا خواهد شد. البته برای یوونتوس فرقی نمی کند چون فرداشب در ورزشگاه خود میزبان کروتونه در حال سقوط است و در هر حال برنده آن بازی، یووه خواهد بود؛ اما اگر کیه وو بتواند رم را متوقف کند، بازیکنان یووه با خیالی آسوده تر به میدان خواهند رفت.

یووه که چهارشنبه شب اولین جام این فصل را با شکست 2 بر صفر لاتزیو در فینال جام حذفی به دست آورد، تمایل فراوانی دارد همین فرداشب دومین جام را هم بالای سر ببرد. ماسیمیلیانو آلگری بعد از فتح اولین جام گفت: اراده ای در بازیکنانم دیدم که مطمئنم تا قبل از فینال لیگ قهرمانان اروپا، دومین جام یعنی جام قهرمانی لیگ سری A را هم به دست می آورند.

بازیکنان یووه هفته قبل در بازی با رم با نتیجه 3 بر یک شکست خوردند و اگر در آن بازی حتی یک تساوی به دست می آوردند پیش از فینال جام حذفی، قهرمان لیگ شده بودند. آنها بدشان نمی آید کیه وو امشب رم را متوقف کند تا قهرمانی آنها راحت تر به دست بیاید. راه راه پوشان تورینی این فصل اشتیاق بسیاری دارند تا سه گانه را فتح کنند. یک جام به دست آمده و یک جام هم به احتمال فراوان فرداشب در آغوش آنهاست؛ اما برای رسیدن به جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، باید جدالی نفسگیر و سخت را با رئال مادرید برگزار کنند.