آرشیو شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۲۷
فوتبال ایران
۱۱

نوراللهی و عالیشاه شاید در لیگ یک

در روز های اخیر خبر کسری از خدمت احمد نوراللهی و امید عالیشاه در خیلی از رسانه ها مخابره شد؛ خبری که خیلی ها آن را تائید می کنند و خیلی ها تکذیب، اما اگر به این چیزها کار نداشته باشیم و بخواهیم روال عادی را بررسی کنیم باید گفت که شانس نوراللهی برای این که خدمتش زودتر به پایان برسد بیشتر از عالیشاه است.

او به دلیل این که پدرش سابقه حضور در جبهه را دارد، می تواند به این اتفاق امیدوار باشد. البته اگر این اتفاق هم نیفتد، این دو بازیکن باید فوتبال شان را در تراکتورسازی ادامه بدهند که این اتفاق منوط به همکاری پرسپولیس با آنهاست! این دو بازیکن همچنان با پرسپولیس قرارداد دارند و برای حضور در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر و ورود به فهرست تراکتورسازی، لازم است قراردادشان با پرسپولیس فسخ شود تا بتوانند به عنوان بازیکن آزاد و سهمیه فیفا وارد فهرست سرخپوشان تبریزی شوند و پس از پایان دوران خدمت سربازی به تیم قبلی خودشان برگردند. در صورت مخالفت باشگاه پرسپولیس با این درخواست، عالیشاه و نوراللهی برای حضور در یک تیم نظامی تنها می توانند به ملوان یا فجرسپاسی در لیگ دسته یک ملحق شوند که برای این دو اتفاق جالبی نیست.

این درحالی است که نوراللهی و عالیشاه تا آخر لیگ برتر شانزدهم می توانستند برای پرسپولیس به میدان بروند، اما خودشان را سرباز کردند تا شاید زودتر خدمت خودشان را انجام بدهند و تکلیف شان روشن شود. جدایی این دو بازیکن باعث شد پرسپولیس ضربه های زیادی را بخورد؛ بخصوص در پست احمد نوراللهی که کمال کامیابی نیا تنها بود و مصدومیت یا محرومیت او به ضرر این تیم تمام می شد.