آرشیو شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۲۷
فوتبال ایران
۱۱

پیشنهاد 400 هزار دلاری برای علیپور

درگیری در تمرین پرسپولیس شاید بهترین بهانه باشد برای این که برانکو عذر علی علیپور را بخواهد.چند ماه قبل او یک کوپن خودش را در درگیری با رامین رضاییان سوزاند، این بار دیگر پشتوانه ای ندارد که بتواند از خودش دفاع کند. آن زمان برانکو دور رضاییان خط قرمزی کشید و جالب اینجاست که او را از تیم کنار گذاشت تا علیپور برای تیمش به میدان برود.

اما این بار داستان کمی متفاوت است. هم علیپور بی انضباطی کرده و هم این که پیشنهادی 400 هزار دلاری از یکی از تیم های قطری به دست باشگاه پرسپولیس رسیده است. پیشنهادی که خود علیپور هم بدش نمی آید به آن پاسخ مثبت بدهد. او در جمعی دوستانه از این گفته که بدش نمی آید فوتبالش را در خارج از ایران ادامه بدهد چون هم احساس می کند ممکن است در پرسپولیس روی نیمکت بنشیند (با آمدن گادوین منشا جای برای او تنگ شده است) و هم این که او در این چند سال اخیر درآمد چندان خوبی از پرسپولیس نداشته است.

اگر این اتفاق بیفتد او رقمی حدود یک میلیارد و 500 میلیون تومان به جیب می زند. البته بخشی از این قرارداد به جیب باشگاه پرسپولیس می رود اما خوبی اش این است که او می تواند پولی بیشتر از آنچه در پرسپولیس می گرفت، دریافت کند. ضمن این که با حضور منشا در این تیم خود علیپور هم می داند که ممکن است روی نیمکت ذخیره ها دوخته شود! او در لیگ برتر شانزدهم و در شرایطی که هنوز منشا به این تیم نیامده بود به عنوان بازیکن ذخیره به میدان می رود حالا با آمدن این بازیکن گلزن و احتمالا ماندن طارمی در پرسپولیس شانس او برای بازی کردن کمتر از قبل خواهد شد. علیپور به نظر تصمیم خودش را گرفته و برای یکی دو فصل دور از پرسپولیس خواهد بود.