آرشیو شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۲۷
ورزش
۱۸

طاهری: قراردادهای جدید ثبت می شود نگران نباشید

سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به این که هفت میلیارد تومان از بدهی شاکیان این باشگاه پرداخت شده است، اطمینان داد که پرسپولیس در ثبت قرارداد بازیکنان جدید بیوژه بازیکنان خارجی مشکلی نخواهد داشت.

علی اکبر طاهری درباره بدهی های خارجی باشگاه پرسپولیس به سایت این باشگاه گفت: در حال حاضر پرونده جاری در فیفا نداریم. ما همچون تمام باشگاه های دنیا موارد اختلافی در گذشته داشته ایم که پرونده آنها به فیفا رفته است و در نوبت رسیدگی قرار دارد، اما پرونده ای که منجر به حکم شده باشد و آن را حل نکرده باشیم، وجود ندارد.

وی همچنین تصریح کرد: تا به امروز بیش از 70 میلیارد ریال از مطالبات پرونده هایی را که در فیفا داشته ایم، پرداخت کردیم تا کارمان به محرومیت و مشکلات این چنینی نرسد، اما واقعا مشکلات گذشته دست ما نیست.

طاهری تصریح کرد: خوشبختانه از زمانی که هیات مدیره و تیم مدیریتی جدید در باشگاه مستقر شدند، پرونده ای که در فیفا به جریان افتاده و حل نشده باشد، نداشتیم که این مساله در صحبت های ریاست فدراسیون فوتبال هم بدرستی مورد اشاره قرار گرفت و از این رو ان شاءالله قراردادهای جدید هم بدون مشکلی ثبت می شود تا هواداران میلیونی پرسپولیس که صاحبان اصلی این تیم هستند، یک تیم قوی و آماده را در فصل جدید لیگ برتر و ادامه لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا شاهد باشند.