آرشیو شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۲۷
ورزش
۱۸

تکرار اشتباه شهریار این بار توسط جادوگر

علی کریمی، جانشین علی دایی!

علی دایی لیگ برتر شانزدهم را با اما و اگر های زیادی با تیم نفت شروع کرد. با وجود تمام مشکلات مالی که این تیم داشت او نتایج نسبتا خوبی گرفت و در نهایت با نفت در رده نهم جدول رده بندی ایستاد. اما کار اصلی دایی زمانی تمام شد که او تیمش را قهرمان جام حذفی کرد.

در شرایطی که خیلی ها انتظار داشتند تراکتورسازی با امیر قلعه نویی جام قهرمانی را بالای سرش ببرد این شاگردان دایی بودند که با گل سجاد شهباززاده به برتری رسیدند. دایی پس از این قهرمانی، عطای کار را در نفت به لقایش بخشید و به بهانه این که این تیم مالک مشخصی ندارد از جمع زردپوشان جدا شد.

جالب این که هنوز تکلیف تیم داری مالکان نفت و حتی حضورشان در لیگ قهرمانان آسیا مشخص نیست، خبر جدیدی رسیده که بیشتر به شایعه می ماند. خبری که البته خیلی ها می گویند ممکن است در روزهای آینده آن روی سکه اش به زمین بیفتد.

براساس آخرین اخبار رسیده مالکان نفت علاقه زیادی به علی کریمی دارند و حتی مذاکرات اولیه با جادوگر را هم آغاز کرده اند. هرچند هنوز علی کریمی به آنها پاسخ مثبتی نداده، اما همین که آنها به دنبال او رفته اند جالب است. کریمی در سال های اخیر زاویه زیادی با علی دایی داشته است و البته باید گفت سابقه سرمربیگری در هیچ تیمی را هم ندارد. کریمی بازیکن خوبی بوده و نقش پررنگی را در فوتبال ایران ایفا کرده است، اما صرف این که او نامش علی کریمی است نمی تواند برای نفت تهران موفقیت بیاورد مگر این که کریمی بیاید و خلاف این ادعا را ثابت کند.