آرشیو شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۳۳
ورزش
۱۸

کامیابی نیا: از پرسپولیس نمی روم

کمال کامیابی نیا فعلا مصدوم است و در خانه استراحت می کند. روز گذشته سخنان مدیر برنامه های او رسانه های ورزشی را تحت الشعاع قرار داد. او با بیان این که کمال قراردادش را با پرسپولیس تمدید می کند، خوشحالی را به خانه های هواداران این تیم برد.به همین بهانه و با همکاری رجبی، مدیر برنامه های کمال گپ کوتاهی با این بازیکن زدیم.

او ابتدا درباره شایعه تمدید قراردادش می گوید: «البته هنوز تصمیم نهایی را در این مورد نگرفته ام. پرسپولیس تیم محبوب من است و شک نکنید اولویت اولم در ایران تمدید قرارداد بااین تیم است. البته من نیم نگاهی به خارج از ایران دارم. عجله ای برای تصمیم گیری ندارم. بگذارید بعد از بازی با لخویا در این باره تصمیم گیری خواهم کرد.»

یعنی چنین امکانی وجود دارد که کمال در پرسپولیس نماند؟ «همانطور که گفتم بعد از بازی با لخویا در این باره صحبت می کنم ولی شک نداشته باشید در ایران فقط برای پرسپولیس و هوادارانش بازی می کنم. آنقدر برای این تیم بازی می کنم که دیگر من را نخواهند. الان هم دوست ندارم تمرکز تیم بهم بخورد و به همین دلیل می گویم بعد از بازی با لخویا در این باره تصمیم می گیرم.»

سوال آخر درباره بازی با لخویاست و شانس برد قرمزها. کمال می گوید: «بازی سختی در پیش داریم. لخویا در قطر می خواهد ببرد. ما هم به صعود فکر می کنیم. هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. هر دو تیم برای رسیدن به مرحله بعد به یک اندازه شانس دارند. ما دوست داریم کارهای بزرگ کنیم و امیدواریم بتوانیم در قطر هم موفق باشیم.»