آرشیو شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۳۳
ورزش
۱۸

نمی خواهم دلی تصمیم بگیرم

جهانبخش: نه با استقلال توافق کرده ام نه با پرسپولیس

امید جهانبخش حالا بیشتر از هر زمانی به استقلال نزدیک شده است. منابع خبری می گویند که سید مهدی رحمتی آخرین تماس را هم با او گرفته و فقط مانده مشخص شدن تکلیف اعضای هیات مدیره و امضای قرارداد.

البته امسال رحمتی با هماهنگی منصوریان این کارها را انجام می دهد. جهانبخش که از پرسپولیس هم پیشنهاد دارد به نظر توافق های لازم را انجام داده است اما از خودش که می پرسیم می گوید: «نه بابا، هنوز خبری نیست.» جهانبخش خودش چنین اتفاقی را تائید نمی کند اما بدون شک بزودی اتفاق های تازه ای خواهد افتاد. خودش درباره توافق دو ساله ای که شایعه شده می گوید: «خودم خبر ندارم! در رسانه ها خواندم که خبر این توافق را زده اند اما هنوز اتفاقی نیفتاده است. البته نه این که با هیچ باشگاهی مذاکره نکرده باشم اما هنوز با هیچ کدام از آنها توافق نکرده ام.» او در پاسخ به این سوال که خیلی ها می گویند جهانبخش دارد بازارگرمی می کند تا قیمت را بالا ببرد این واکنش را نشان داد: «نمی دانم تا چه اندازه من را می شناسید اما همه کسانی که با من در ارتباط هستند می دانند که اهل این کارها نیستم. زیاد هم مصاحبه نمی کنم که بخواهم بازارگرمی کنم. در هر صورت حرف است که می زنند. اما من دوست دارم با تصمیم درستی که می گیرم آینده خوبی را داشته باشم.»

مثل این که پرسپولیسی ها دیگر بی خیال جذب تو شده اند و حالا خیلی ها می گویند جهانبخش استقلالی می شود. او جواب این سوال را این طور می دهد: «باور می کنید نمی دانم! من می گویم هر زمانی که با هر تیمی توافق کرده ام آن را از طریق مدیر برنامه هایم رسانه ای می کنم. خدا را شکر می کنم. هم استقلال و هم پرسپولیس به من لطف دارند و امیدوارم بتوانم یک تصمیم خوب بگیرم. خودم دوست دارم در تهران به کارم ادامه دهم ولی هنوز هیچ چیز مشخص نیست. باید ببینم شرایط چطور پیش می رود.»

اما دل خود جهانبخش با کدام تیم است؟ او می گوید: «طبیعی است که این سوال را جواب ندهم. فوتبالیست ها وقتی تصمیم حرفه ای می گیرند باید منطقی باشند. من هم دوست دارم منطقی ترین تصمیم را بگیرم. امیدوارم اتفاقی برایم بیفتد که به صلاحم باشد و به نفعم تمام شود. قرار است تصمیم مهمی بگیرم و قطعا در سرنوشت فوتبالی ام تاثیر زیادی خواهد داشت.»