آرشیو سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۸۷۷
سیاست
۳

روزنه

درخواست فاطمه سعیدی برای ملاقات با اسماعیل عبدی

ایلنا: روز یکشنبه، فاطمه سعیدی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از دادستان تهران خواسته است که امکانی فراهم آورد تا او در زندان اوین با اسماعیل عبدی، فعال صنفی معلمان، ملاقات کند. گفتنی است پیش از این نیز فاطمه سعیدی با خانواده اسماعیل عبدی دیدار و گفت وگو کرده بود؛ اسماعیل عبدی که برای گذراندن حکم شش سال حبس، در اوین به سر می برد، از یازدهم اردیبهشت در اعتصاب غذاست و وضعیت جسمانی مناسبی ندارد.

تایید نتیجه نهایی انتخابات شوراهای شهر تهران

ایسنا: استاندار تهران در حاشیه دومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران گفت: زمانی که هیئت اجرائی و نظارت درخصوص نتیجه انتخابات تفاهم می کنند به معنی تایید نتیجه انتخابات است. با توجه به گزارش تخلفاتی که در هیئت های قانونی مورد بررسی قرار گرفت و نهایتا نتایج اعلام شده، انتخابات در شهر تهران تایید شد؛ البته اگر شکایت دیگری وجود داشته باشد هیئت نظارت مرکزی بررسی خواهد کرد.

بادامچیان: به دروغ می گویند در موتلفه دعواست

ایسنا: اسدالله بادامچیان، نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: خبرسازی ها درباره وجود اختلاف در حزب موتلفه را از جنس دروغ های بنی صدر می دانیم. در جلسات شورای مرکزی این حزب، 30 نظر مختلف بیان می شود و همه آزادند تا نظرات خود را بیان کنند. این آزادی بیان به معنای دعوا در حزب موتلفه نیست. مرحوم عسگر اولادی می گفت ما با 30 نظر داخل جلسه شورای مرکزی می رویم، ولی با یک تکلیف بیرون می آییم. موتلفه می خواهد برای انقلاب کار کند که بعضی خوششان نمی آید موتلفه چنین سلیقه ای داشته باشد. مشی موتلفه درباره مرحوم هاشمی را برخی از دوستان ما نمی پسندند و سایرین هم برخی مشی های ما را نمی پسندند؛ بنابراین از این دست حرف ها و خبرسازی ها برای موتلفه زیاد است و به دروغ می گویند که در موتلفه دعواست.