آرشیو چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۳۸۲۱
مدرسه
۸
خبر

برگزاری نمایشگاه آثار هنری فرهنگیان

هفته گذشته نمایشگاه آثار هنری فرهنگیان که شامل 200 عکس و نقاشی و 20 اثر ادبی بود در فرهنگسرای بهمن برگزار شد. هدف از برگزاری این نمایشگاه تبادل مهارت ها بین معلمان و انتقال فرهنگ بود. رسول بداغی، دبیر نمایشگاه آثار ادبی و هنری فرهنگیان در گفت وگو با روزنامه اعتماد در مورد انگیزه تشکیل این نمایشگاه گفت: معلمان به عنوان گسترده ترین قشر جامعه که می توان آنها را فرهنگسازترین قشر جامعه نیز دانست، یکی از گروه های مرجع هستند زیرا همه آنها نقش موثری در شکل گیری فرهنگ در جامعه دارند.

وی افزود: اگر جامعه ای بخواهد خوشبخت شود باید ابتدا به مادران و معلمان جامعه بپردازد چراکه معلمان متخصص تعلیم و تربیت و مادران متولی آن هستند.

رسول بداغی در ادامه گفت: جامعه معلمان بسیار گسترده است، حتی در یک روستایی که در دورافتاده ترین نقطه کشور است و تنها چند خانواده در آن ساکن هستند یک معلم در حال فرهنگسازی است.

دبیر نمایشگاه آثار ادبی و هنری فرهنگیان در ادامه گفت: ما در این نمایشگاه هنر و فرهنگ همه اقوام کشور را به نمایش گذاشته ایم تا معلمان بتوانند با تبادل نظر و آموزش از یکدیگر به نحو بهتری به آموزش فرزندان این کشور که در واقع آینده سازان کشورمان هستند، بپردازند.

این نمایشگاه جمعه گذشته با برگزاری مراسم اختتامیه که در آن گروه موسیقی هانای به سرپرستی امیر نوروزی به اجرای برنامه پرداخت، با تقدیر از برگزیدگان به کار خود پایان داد.