آرشیو شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۳۹
شهرستان ها
۷

فرمانده سپاه کردستان از خبرنگار بستری کیهان عیادت کرد

فرمانده سپاه کردستان از خبرنگار بستری روزنامه کیهان در بیمارستان توحید سنندج عیادت کرد.

فرمانده سپاه بیت المقدس با حضور در بیمارستان توحید سنندج، از ابراهیم دلاوی خبرنگار پیشکسوت کردستانی که قریب به دو سال با بیماری دست و پنجه نرم می کند، عیادت کرد.

سرتیپ محمدحسین رجبی در این دیدار شفای عاجل و بهبودی هرچه سریع این دلاور عرصه اطلاع رسانی را آرزو کرد.

ابراهیم دلاوری نیز در این ملاقات ضمن تقدیر از سردار رجبی، گفت: خوشبختانه با تلاش کادر پزشکی به لحاظ وضعیت روحی و جسمی، شرایط بهتری نسبت به چند روز قبل را دارم.

وی با بیان اینکه در طول 2 سال گذشته به خاطر بیماری که داشتم سختی و رنج های زیادی را کشیده ام تصریح کرد: تنها امیدم این است که هرچه زودتر بتوانم توان جسمانیم را بدست آورم.

رئیس بیمارستان توحید نیز در زمینه وضعیت عمومی این خبرنگار، گفت: خوشبختانه شرایط جسمی بیمار نسبت به روزهای اول بستری در این مرکز پزشکی بهتر است.

وی گفت: شرایط بیمار در روزهای اول بسیار به هم ریخته بود ولی خوشبختانه وضعیت عمومی وی روبه بهبود بوده است.

رسول نصیری کالمرزی خاطرنشان کرد: با تلاش مجموعه همکاران این بخش، دیابت بیمار کنترل شده و مراحل دیالیز نیز به صورت مرتب انجام می شود.

رئیس بیمارستان توحید اضافه کرد: البته بیمار نیاز به برخی ملاحظات جراحی نیز دارد که امکان آن در استان میسر نبوده و بعد از تثبیت شدن وضعیت دیابت و کلیه وی، بحث بررسی عمق ضایعه عارضه به دلیل مشکل دیابت در پای بیمار در یکی از استان های همجوار دنبال خواهد شد.

گفتنی است؛ ابراهیم دلاوری سابقه نزدیک به 30 سال کار مطبوعاتی در دفتر سرپرستی روزنامه کیهان در کردستان را دارد این خبرنگار پیشکسوت با 59 سال سن بیش از سه دهه در عرصه اطلاع رسانی در استان کردستان تلاش کرده و متاسفانه قریب به دو سال است به بیماری سخت مبتلا شده است.