آرشیو پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۴۸
ورزش
۱۸

از شعار و برنامه های آماده سازی تیم ملی رونمایی شد

80 میلیون، یک ملت، یک ضربان قلب

تیم ملی با شعار «80 میلیون، یک ملت و یک ضربان قلب» با همدلی برای جام جهانی روسیه آماده خواهد شد و در این راه همه در کنار تیم خواهند بود. کارلوس کیروش دیروز در جلسه با سردبیران ورزشی رسانه های مختلف این شعار را در صفحه پشت سر خود قرار داد تا دست دوستی خود را به سوی همه منتقدان و دشمنانش دراز کند. او می داند که برای رسیدن به دور دوم جام جهانی نیازمند همدلی و همراهی هستیم و قدم اول را خودش برداشت. کی روش دیروز درباره تیم ملی ایران گفت: در آسیا تنها تیمی که می تواند تیم ملی ایران را شکست دهد، تیم ذخیره های ماست. نیمی از بازیکنان تیم ملی در خارج از ایران بازی می کنند و نیمی دیگر که در ایران بازی می کنند باید برنامه ای متناسب با آنها داشته باشند. او دیروز همچنین برنامه هفت اردوی تیم ملی فوتبال تا زمان آغاز جام جهانی سال آینده را اعلام کرد.

اردوی اول: از یکم شهریور تا 14 شهریور 96 (این اردو متعلق به دو بازی با کره جنوبی در کره و سوریه در تهران است. تیم ملی در فاصله دو بازی مانده تا پایان رقابت ها به عنوان صدرنشین راهی جام جهانی شد؛ اما این دو بازی برای کره جنوبی و سوریه اهمیت فراوانی دارد و کی روش می خواهد با تیم اصلی در این دو بازی شرکت کند)

اردوی دوم: از 5 مهر 96 تا 18 مهر 96

اردوی سوم: از 10 آبان 96 تا 24 آبان 96

اردوی چهارم: از 17 آذر 96 تا 19 آذر 96

اردوی پنجم: 23 اسفند 96 تا هفتم فروردین 97

کمپ ششم: از 15 اردیبهشت 97 تا 10 خرداد 97

کمپ هفتم: از 11 خرداد 97 تا 23 خرداد 97

اردوی هفتم به اولین بازی تیم ملی در جام جهانی 2018 روسیه منجر خواهد شد چون جام جهانی سال آینده از 24 خرداد 97 آغاز خواهد شد. تیم ملی طبق برنامه ای که کی روش مدنظر دارد، باید دو بازی رسمی در چارچوب مقدماتی جام جهانی و ده بازی تدارکاتی برگزار کند.