آرشیو پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۴۸
ورزش
۱۸

نقشه های برانکو برای پست بازی ساز

جای خالی سروش

سه شنبه شب بود که سروش رفیعی با انتشار پیامی در اینستاگرام از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد. از قبل هم مشخص بود که او رفتنی است و دلیل این که توافق با تیم قطری را تکذیب می کرد برای همه عجیب بود. با این حال باید این بازیکن لژیونر است و پرسپولیسی ها باید به فکر جایگزینی برای او باشند. کاری سخت که بدون شک برانکو را در فکر فرو خواهد برد.

سیامک نعمتی

یکی از بازیکنانی که می تواند جای خالی سروش را پر کند سیامک نعمتی است. بازیکنی که در پست هافبک تهاجمی بازی می کند. او همین چند روز پیش از پیکان به پرسپولیس آمد و اگر گادوین منشا هم در این تیم ماندگار شود با توجه به هماهنگی بالا با این بازیکن می تواند تغذیه کننده خوب این بازیکن باشد. سیامک مثل سروش توانایی شوت زنی بالایی دارد و براحتی می تواند در میانه میدان با محسن مسلمان هماهنگ شود.

داریوش شجاعیان

حتی اگر گسترشی ها بگویند رضایت نامه این بازیکن را برای استقلال و پرسپولیس صادر نمی کنند اما باید گفت مذاکراتی در حال انجام است و اصلا بعید نیست شجاعیان به پرسپولیس بیاید. بدون شک او یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر در این پست است که می تواند جای خالی رفیعی را پرکند. البته تنها سدی که ممکن است مانع پیوستن این بازیکن به پرسپولیس شود پیشنهاد مالی است.اگر سرخپوشان شجاعیان را می خواهند باید رقم قرارداد خودشان را افزایش بدهند.

بشار رسن عراقی

بشار رسن یکی از پدیده های فوتبال عراق است که شاید در روزهای آینده به پرسپولیس بپیوندد. این بازیکن که مذاکراتی با سرخپوشان انجام داده است یکی دیگر از گزینه هایی است که می تواند جای خالی رفیعی را در این تیم پر کند. هیچ شکی وجود ندارد که نبود یک بازیساز در پرسپولیس احساس می شود. کادر فنی این تیم هرگز دوست ندارد شرایطی که در پست هافبک دفاعی برایشان پیش آمد در این پست هم تکرار شود. در حال حاضر فقط محسن مسلمان در پرسپولیس به صورت تخصصی در این تیم بازی می کند و آنها اگر می خواهند دچار مشکل نشوند باید بازیکنی همسطح سروش رفیعی را به پرسپولیس بیاورند.