آرشیو یکشنبه ۴ تیر ۱۳۹۶، شماره ۴۸۵۶
فوتبال ایران
۱۱

ضدو نقیض گویی استقلالی ها درباره رامین رضاییان

پندار توفیقی مسئول نقل و انتقالات استقلال، اظهار نظر تازه ای درباره رامین رضاییان کرده است. چند روز قبل وقتی از او در این باره پرسیدیم، پاسخ داد: «همه دارند درباره رضاییان می پرسند، در حالی که ما بازیکنان خیلی خوبی جذب کرده ایم. به نظرم با این سوال بعضی ها دنبال حاشیه هستند. نباید طوری صحبت کنیم که انگار باشگاه فقط به دنبال یک بازیکن است. ما بازیکنان دیگری گرفته ایم و خدا را شکر تا اینجا کارمان در نقل و انتقالات خوب بوده است.»

دیروز اما دبیر هیات مدیره استقلال درباره این بازیکن اظهار نظر کرد و حرف هایی زد که مبهم بود. او گفت «ایده ای» برای جذب رامین رضاییان ندارند. این ایده می توانست چنین معنایی داشته باشد؛ او ایده ای ندارد؛ یعنی مخالف جذب رضاییان است و منظورش از ایده این بوده که فکری برای خرید این بازیکن ندارند. توفیقی گفته بود: «در این که رضاییان بازیکن بزرگی است شکی وجود ندارد. اگر رضاییان به تیم های خارج از کشور برود باعث افتخار فوتبال ملی ماست، اما این که قرار است ما این بازیکن را جذب کنیم سوالی است که من روی آن ایده ای ندارم.»

اما یکی دیگر از جملات او این بود که اگر رضاییان به اروپا برود، برای ایران افتخار است. دیروز این انتقاد از او صورت گرفت که اگر اروپا رفتن خوب است و باعث افتخار فوتبال ایران می شود، چرا توفیقی، کاوه رضایی را اروپا ندیده خواند؟ البته توفیقی می گوید هیچ وقت دقیقا چنین جمله ای را به کاوه رضایی نگفته و خطاب او به این بازیکن نبوده است، بلکه رسانه ها طوری حرف هایش را منعکس کرده اند که انگار او این جمله را به کاوه رضایی گفته است! ولی آیا وقتی او درباره بحث روز که جدایی کاوه رضایی بود صحبت می کرد و از اروپا ندیده ها حرف زد، منظورش بازیکنی بجز کاوه رضایی بود؟!