آرشیو یکشنبه ۴ تیر ۱۳۹۶، شماره ۴۸۵۶
ورزش ایران
۱۰

وزنه برداران ملی پوش همچنان در بلاتکلیفی

ماه رمضان امروز در حالی به پایان می رسد که فدراسیون وزنه برداری پیش از این اعلام کرده بود تیم ملی بعد از این ماه به اردو می رود، اما هنوز خبری از دعوت شدگان به اردو نیست.

شورای عالی فنی وزنه برداری 25 خرداد تائید کرد اردوها بعد از ماه رمضان برگزار شود با این وجود خبری از اعلام فهرست 16 نفره تیم ملی که وعده اش داده شد، نیست.

با توجه به اعتراضی که سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی وزنه برداری به تصمیم شورای عالی فنی درباره کیانوش رستمی داشت، به نظر می رسد این موضوع با مسائل به وجود آمده بی ارتباط نباشد.

در شرایطی که رقبای ایران از جمله روسیه در حال آماده شدن برای مسابقات جهانی 2017 هستند، وزنه برداری ایران همچنان درگیر مشکلات داخلی خود است و ملی پوشان نیز بلاتکلیف و بی خبر از این که بعد از گذشت 33 روز از تعطیلی اردوی تیم ملی، بالاخره چه زمانی باید دوباره وارد اردو شوند؟

تبریک به وزنه برداران جوان

پس از این که تیم جوانان وزنه برداری موفق به کسب مقام قهرمانی در مسابقات قهرمانی جهان شد، رئیس جمهور در پیامی این قهرمانی را تبریک گفت. حسن روحانی در پیامی با تبریک افتخارآفرینی وزنه برداران جوان در رقابت های جهانی به ملت ایران، از همه مدیران ورزشی، مربیان، دست اندرکاران و بویژه وزنه برداران عزیز که برای دومین سال پیاپی موجب شادی همگان شدند، قدردانی کرد.