آرشیو پنجشنبه ۸ تیر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۵۸
حوادث - اخبار کشور
۱۱

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد: قتل 2 تبعه پاکستانی در چابهار

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: کارآگاهان پلیس چابهار پس از دستگیری چهار عضو یک تیم آدم ربایی، ضمن آزادی فرد ربوده شده راز قتل دو تبعه کشور پاکستان را نیز کشف کردند.

سرویس شهرستان ها: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، سرتیپ حسین رحیمی اظهار کرد: در تاریخ یازدهم اردیبهشت ماه سال جاری در پی دریافت گزارشی مبنی بر آدم ربایی مردی 27 ساله در یکی از خیابان های شهرستان چابهار، بررسی های گسترده و تخصصی توسط تیم های اطلاعاتی و کارآگاهان پلیس آغاز شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: آدم ربایان پس از ربایش این فرد، طی تماس با خانواده وی، خواستار دریافت مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای آزادی وی شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس، ردپاهایی از یک موتورسوار در زمان ربایش را به دست آوردند و هویت این فرد را شناسایی کرده و در یک عملیات غافلگیرانه در چابهار وی را دستگیر کردند.

رحیمی با اشاره به اینکه این فرد در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس به ربایش جوان 27 ساله با همکاری دو نفر دیگر و سرکردگی یک سارق حرفه ای اعتراف کرد، افزود: ماموران پلیس در یک عملیات غافلگیرانه با شناسایی محل نگهداری فرد ربوده شده، ضمن دستگیری دو متهم دیگر پرونده، فرد ربوده شده را نیز آزاد کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ضمن بیان اینکه عامل اصلی این آدم ربایی یک تبعه کشور پاکستان بوده و پس از وقوع جرم مدام محل اختفای خود را تغییر می داد، تصریح کرد: کارآگاهان پلیس، این فرد را نیز بامداد دیروز طی یک عملیات غافلگیرانه در چابهار دستگیر کرده و در بازرسی از محل اختفای وی یک قبضه سلاح کمری و مهمات مربوطه و مقادیری مواد مخدر را کشف کردند.

رحیمی تصریح کرد: این متهم حرفه ای و سابقه دار در تحقیقات کارآگاهان پلیس ضمن ربایش این فرد به ارتکاب دو فقره قتل مسلحانه در کشور پاکستان و درگیری و تیراندازی به سمت پلیس پاکستان اعتراف کرد و تحقیقات از وی همچنان ادامه دارد.