آرشیو یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶، شماره ۴۸۶۰
فوتبال ایران
۱۱

مگویان در یک صورت از استقلال جدا می شود

همه پولم را بدهید، می روم

استقلالی ها با مجتبی جباری به توافق رسیده اند و حالا برای این که قرارداد این بازیکن را در هیات فوتبال ثبت کنند، باید نام یک بازیکن را از فهرست خودشان خارج کنند.

همان روزی که جباری با لباس استقلال عکس یادگاری گرفت، شایعات زیادی در این زمینه به گوش رسید. این که مگویان، جدی ترین گزینه برای خروج از فهرست باشگاه است و این اتفاق بزودی خواهد افتاد. پس از یکی دو روز البته این خبر تائید شد و آبی ها که به نظر نیازی هم به این بازیکن ندارند، تصمیم جدی خودشان را گرفتند، اما یک مشکل بزرگ بر سر راه آنها وجود دارد. مگویان هم خودش راضی به جدا شدن است، اما برای این کار یک شرط دارد؛ او تمام پولش را از استقلال می خواهد و در غیر این صورت، راضی نمی شود که قراردادش را فسخ کند. او اخیرا در جلسه ای که با استقلالی ها برگزار کرده خیلی واضح به آنها گفته است، تا زمانی که پولش را ندهند، حاضر نیست قراردادش با این تیم را فسخ کند. استقلالی ها هر چند قراردادهای میلیاردی با بازیکنان خودشان بسته اند، اما همه بخوبی می دانند که این تیم، مشکلات مالی فراوانی دارد و در این شرایط تامین پول و خواسته مگویان براحتی امکان پذیر نیست.

او تقریبا یک میلیارد تومان از استقلال طلب دارد و اگر بدون دریافت مطالبات از این تیم جدا شود، قطعا پرونده جدیدی در فیفا برای این تیم باز خواهد شد. باید دید، سرانجام آبی ها چه تصمیمی خواهند گرفت و این ماجرا را چطور حل خواهند کرد.