آرشیو یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶، شماره ۴۸۶۰
فوتبال ایران
۱۱

ماجرای مذاکره بازیکن پرسپولیس با استقلالی ها

یکی از بازیکنانی که در نقل و انتقالات به پرسپولیس ملحق شد، از باشگاه استقلال هم پیشنهاد داشت. این بازیکن که بتازگی معروف شده و در مصاحبه های خود گفته، می خواهد تبدیل به یکی از مهره های اصلی تیمش شود، در فصل نقل و انتقالات با باشگاه استقلال هم مذاکراتی داشت. سرخابی ها بر سر جذب این بازیکن با هم رقابت داشتند و در نهایت او به پرسپولیس ملحق شد، اما پشت پرده، اتفاق جالبی افتاده و مشخص می شود چرا بازیکن جدید قرمزها، نه به استقلال که به این تیم ملحق شده است.

یکی از مسئولان باشگاه استقلال نقل می کند، در اولین جلسه مذاکره ای که آنها با این بازیکن داشتند، او پیشنهاد پرسپولیس را پیش می کشد و خطاب به یکی از مدیران استقلال می گوید: آنها... میلیون به من می دهند. شما پیشنهادتان کم است. اگر بحث مالی هم باشد آنها بیشتر پول می دهند و من چرا با استقلال باید مذاکره کنم؟

این حرف های آن بازیکن، باعث عصبانیت مدیر استقلالی می شود و بدون مکث در اتاقش را باز می کند و رو به او می گوید: از اینجا تا باشگاه پرسپولیس راهی نیست. پیاده بروی چهار پنج دقیقه است. اگر هم بدوی دو دقیقه ای می رسی. می توانی همین الان بروی و با آنها قرارداد ببندی! این حرف های مدیر استقلالی باعث تعجب آن بازیکن می شود و با حالت ناراحتی اتاق او را ترک می کند. ساعاتی بعد هم خبر می رسد او به پرسپولیس ملحق شده است. البته خیلی زود استقلالی ها خدا را شکر می کنند که این بازیکن را نگرفته اند چراکه تنها چند روز بعد، یک مهره کارآمدتر و معروف تر در پست این بازیکن می گیرند. یکی از مسئولان استقلال در این باره می گوید: متاسفانه بازیکنان با اسم پرسپولیس و استقلال بازی می کنند و قیمت خود را بالا می برند. مثلا بازیکنی می آید به ما می گوید از پرسپولیس پیشنهاد دارد یا می رود باشگاه پرسپولیس و می گوید از استقلال پیشنهاد دارد و می خواهد رقمش را بالا ببرد. اصلا فوتبالیست هایی هستند که با نام استقلال و پرسپولیس بازی می کنند و در نهایت با رقمی بالا به تیم دیگری می روند. به همین خاطر باید حواسمان باشد و اجازه ندهیم که آنها به هدف هایشان برسند.