آرشیو شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۶، شماره ۴۸۶۵
ورزش
۱۸

گرشاسبی: به طارمی تخفیف نمی دهیم

خبرهای ضد و نقیض ماندن یا رفتن مهدی طارمی از پرسپولیس ادامه دارد؛ طوری که هنوز مشخص نیست درنهایت این بازیکن چه تصمیمی می گیرد!

درحالی که برخی منابع خبری از منتفی شدن جدایی طارمی از پرسپولیس خبر می دهند، دیروز حمیدرضا گرشاسبی، عضو هیات مدیره پرسپولیس به فارس گفت: آخرین باری که این بازیکن به باشگاه پرسپولیس آمد، اعلام کرد که تصمیم نهایی اش برای جدایی از پرسپولیس را گرفته و گفت که می خواهد به خارج از کشور برود. به هر حال طارمی مصر است از پرسپولیس برود. آن روز به ما گفت تا 2 3 روز دیگر مواردی را که برای دریافت رضایتنامه شرط گذاشته شده به باشگاه ارائه می کند.

وی ادامه داد: طارمی گفت تا روز شنبه (امروز) تعهداتی که وجود دارد را پرداخت خواهد کرد. او می خواهد با انجام این کار فوتبالش را در اروپا ادامه دهد. ما هم همه تلاشمان را کردیم که طارمی با ما بماند، اما او مصرانه به دنبال جدایی از پرسپولیس و ادامه فوتبالش در اروپاست.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: طارمی از ما درخواست تخفیف برای دریافت رضایتنامه اش داشت، اما به او گفتیم که اینجا ملک شخصی نیست. هیچ تخفیفی برای جدایی طارمی در نظر نگرفته ایم، اما این موضوع انجام شود یا نه بستگی به تصمیم نهایی هیات مدیره دارد.