آرشیو سه‌شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۶، شماره ۲۹۰۸
ورزش
۱۸

فوتبال

طارمی با بازگشت به پرسپولیس موافقت کرد

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس نتوانست شرایط مدنظر این باشگاه برای انتقال به لیگ یونان را فراهم کند و در این تیم ماندنی شد. به گزارش سایت نود، محمودرضا فاضلی مدیر برنامه های مهدی طارمی در مذاکره با باشگاه پرسپولیس پیشنهاد پرداخت قسطی مبلغ رضایت نامه این بازیکن را مطرح کرد که با مخالفت باشگاه مواجه شد. پس از اعلام این مسئله از سوی مدیر برنامه طارمی، این بازیکن تصمیم نهایی خود را گرفت و اختیار را به وکیلش سپرد و اعلام کرد دیگر اصراری به جدایی نداشته و مشکلی با ماندن در پرسپولیس ندارد.

جپاروف رسما در استقلال ماندنی شد

هافبک ازبک استقلال در این تیم ماندنی شد. به گزارش ایسنا، سرور جپاروف دیروز با مسئولان استقلال جلسه ای برگزار کرد و در نهایت در این تیم ماندنی شد. جپاروف فصل گذشته در نیم فصل به استقلال پیوست اما به دلیل محرومیت این تیم از نقل و انتقالات با توافقی سه جانبه راهی سپاهان شد و تمایل داشت در این تیم بماند ولی با مخالفت استقلالی ها مجبور شد همچنان آبی پوش بماند.

ایران در رده هفتم فوتبال باشگاهی آسیا باقی ماند

کنفدراسیون فوتبال آسیا جدیدترین رده بندی لیگ های آسیایی را اعلام کرد که لیگ برتر ایران بدون تغییر نسبت به ماه های گذشته، در رده هفتم آسیا باقی ماند. در این رده بندی ایران با داشتن 893 امتیاز در رده بندی ملی، 10 امتیاز این بخش را به دست آورد و با داشتن 47،950 امتیاز در بخش باشگاهی، توانست 59.579 امتیاز هم از این بخش به دست بیاورد که در نهایت با امتیاز 69.579 پایین تر از ژاپن در رده هفتم قرار گرفت.