آرشیو چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۶، شماره ۴۸۷۵
سینما
۱۲

پرویز پرستویی: خسرو شکیبایی از جان گذشته بود

پرویز پرستویی در نهمین سالروز درگذشت خسرو شکیبایی با یادآوری عشق این بازیگر به کارش گفت: آدم هایی مانند خسرو باعث می شوند رفتار، منش، شکل کارکردن و ازخودگذشتگی را یاد بگیریم.

به گزارش ایسنا، این بازیگر با یادآوری 28 تیر 87 روز تلخ درگذشت خسرو شکیبایی اظهار کرد: در شمال بودم که ساعت 8 صبح موبایلم زنگ خورد و نام شکیبایی روی آن افتاد. گوشی را برداشتم و سلام کردم. صدایی که شنیدم شبیه خسرو بود، اما او نبود. گفت من خسرو نیستم، پوریا پسر خسرو هستم. شوکه شدم و او ادامه داد: خسرو فوت شد.

او شنیدن این خبر را بسیار غیرقابل باور عنوان کرد و گفت: خسرو برایم بسیار مهم بود. شاید تنها در دو کار «شکار» و «روانی» با هم همکاری داشتیم، اما بیشتر از خود کار رفاقت کردیم. قبل از ورودم به عرصه بازیگری به دیدن تئاترهای حرفه ای می رفتم و شیفته بازی خسرو بودم و صدای دلنشین او همچنان در گوشم طنین انداز است. این بازیگر با تسلیت مجدد به خانواده خسرو شکیبایی و جامعه هنری گفت: او از جان گذشته بود و تمام وجودش را برای بازیگری هزینه می کرد و مطمئنم که همیشه کنار ما هست و یادش گرامی خواهد بود. همین طور که الان با گذشت 9 سال همچنان وقتی صدایش را می شنویم و نامش می آید فکر می کنیم در کنار ما حضور دارد.